![]() |
gespot...
gespot in Arnhem, hele vette Polo met super wielen :eek:
|
Heel vet!! Lijkt wel iets corvette achtig iets te hebben...
|
Zijn dat geen Corvette ZR1 velgen? Heb ik altijd al mooi gevonden, maar dan onder een golf 3...(heb ik ooit een keer gezien op een ami-vw forum...)
|
ziet er superstrak uit...
heel mooi |
jep corvette wielen.. :cool:
|
misschien ben ik gek ofzo maar heeft hij de wielen niet omgedraaid ? Die spaakjes staan in een bepaalde richting gedraaid. Verder is het zeker wel vet :)
|
aan de andere kant vd auto zullen ze wel de goede richting uitstaan. zelfde probleem heb je met turbovelgen van porsche.
|
Quote:
Nope...Als je goed kijkt zie je dat ze aan beide kanten tegen de draairichting in staan...Maar vind dat echt wel wat hebben! |
Quote:
Een Corvette heeft linker en rechter velgen. |
heb inderdaad ff op internet gezocht, onder de Corvette staan ze precies andersom, zal eens vragen of dit een bewuste keuze is geweest. Hoe dan ook, blijft een hele dikke velg
|
staan goed om hoor:
Face: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bij deze velgen moet t wel andersom: ![]() Quote:
porsche heeft toch ook 2 verschillende draairichtingen, wat jij bedoelt zijn de neppers... |
Quote:
De Porsche Turbo velgen zijn maar in 1 draairichting geproduceerd. |
Echte Turbo velgen zijn hol :D
|
|
Quote:
Een beetje imitatie heeft ook holle spaken. :tongue: |
welke steek heeft zoiets nou :D 5x120?
|
5x120,7 ....
was ff pcies meten maar de adapters passen perfect :D deze jongen heeft de velgen aan de voorzijde laten afdraaien ... SUPER OPTIEK! |
All times are GMT +1. The time now is 04:19. |