warme moter roken
Mischien heeft iemand een idee ik weet het niet meer
ik heb een 2.0 16v in mijn mk1 liggen hij rijdt prima maar zodra hij warm wordt begint hij te roken bij wegtrekken hij doet het ook als hij stationair loopt en je geeft wat gas op het moment dat hij warm wordt gaat hij 1500toeren lopen hij verbruikt geen olie (heb dat in de gaten gehouden over 1maand) hij is ook niet langzamer niks de kleppen hoor ik ook niet en volgens mij als het de kleppen moeten zijn dan zou hij toch ook vermogenverlies moeten hebben ?? hij heb periodes gehad als ik van de snelweg af kwam dat hij dan weer niet rookte ik zat te denken aan een verkeerde verbranding maar kan hij daar erg van gaan roken ? overmatig verbruik van benzine hebt hij ook niet namelijk heb iemand een idee waar ik zou moeten kijken voor dit probleem ? |
Misschien is t handig om te vertellen wat voor een kleur rook...
Blauw?? Olie Wit?? Water (lees koelvloeistof) |
condens water wat in de uitlaat zit
dat gaat verdampen als het warm wordt? |
Quote:
:iamwithst Of zwart: te rijk mengsel.. |
sorry helemaal vergeten erbij te zetten
ja het is donkerblauw zwart is het zeker niet zat ook al te denken aan de koppakking maar dan zou hij of water of olie moeten verbruiken en dat doet tie niet ook ruik ik geen koelvloeistof uit de uitlaat |
Doet hij het bij het gas los laten of oook als je gas geeft ?
Hoeveel km heeft het blok ongeveer ? Ik zit te denken aan klepgeleiders dat die ruim zijn. |
jepsz zou idd best kunnen dat de kleprubberkes versleten zijn :rolleyes:
|
blauw is olie
wit is koppakking zwart is ROET das goed hehe en geel zijn de vlammen uut de puup |
All times are GMT +1. The time now is 21:58. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.