![]() |
Hillclimb dance...
|
Top man,dit filmpje!!!!!!!:eek:
Lijkt me de groub B Rally autos. Alleen deze ken ik niet. Kwam deze na de 205 toen er werd besloten dat de groub B werd afgelast? |
repost...maar blijft mooi om te zien!
|
Livin' on the edge op sommige momenten! Mooi filmpje!
|
hoort iedereen te kennen..
handje omhoog van vatanen in zijn 405 t 16 x4 is heilig |
Neefje van me heeft een 405 MI16 gehad, toch minder, maar wat had die bak een wegligging :woowoo:
Echt helemaal gaaf :iamwithst |
205 mi 16 gehad...:D
|
Quote:
wat heb jij niet gehad :rolleyes: |
@Richard
Dat zal ook wel als de hel gelopen hebben of nie tan? :woowoo: |
ehm
fiat ritmo abarth renault 5 gt turbo peugeot 205. 1.4 cup en mi16 golf 1 g60 golf 2 16v en tussendoor nog wel eens wat..:D |
Quote:
liep hard zat.. had eerst geen kat eronder.. scheelde ineens 20pk...minder...:( later met de volle 160pk kunnen rijden |
mooi mooi mooi
|
Quote:
Noemen ze deze bakjes in Frankrijk niet "la bombe"? Vrij zeldzaam als ik het goed voorheb... |
had een ombouw.. firma guttman maakte idd wel de 205 1.9 16v..
soort tegen hanger van de oettinger |
zijn dat die oude plastic fantastic peugeotjes?
|
Quote:
Nee, de Gutmann versie is een 'gewone' gti waar een 1.9 16v in zit. Verder is niet veel anders dan dat de accu achterin zit en de km.teller wat anders is. In de jaren tachtig had je de 205 T16. Dat was idd een plastic bakkie met de motor achterin voor rallye gebruik. Ook heb je de uitgebouwde gti's, die onder de naam Dimma verder gingen. Deze zijn uitgevoerd met een 1.6 of 1.9 i motor. Gutmann ![]() ![]() T16 ![]() ![]() Dimma ![]() ![]() |
Vriend van me heeft ook een 205 met mi16 blok, is dus een ombouw, maar dat ding gaat serieus snel vooruit :redface:
|
super filmpje!
is pikes peak toch? heb daar al wat filmpjes van gezien met de audi... dat gaat ook bangelijk hard n klasgenoot van me heeft zich ook net zo'n voiture gekocht, n 205 rally, met n 1.3 blokje drin, 100PK...! binnekort krijgt ie m, dan gaan we eens zien hoe ie vooruit komt:D (dan te bedenken dat de golf er 110 uitperste met 300 cc meer) |
Quote:
Inderdaad. Een 205 Rallye met een 1300cc blokje met 2 dubbele webers :). Me broer wilde er ook ooit een. Maar afgehaakt wegens de speciale versnellingsbak... |
als jij een t16 kan krijgen ben je de man.. die krengen gaan onder de 75.000 niet weg
|
All times are GMT +1. The time now is 18:22. |