![]() |
nieuwe daily en gelijk maar voorstellen
Mijn naam is ronnie, ik ben 27 jaar, en kom uit het oosten des lands. Ik ben automonteur van beroep, en ik kom al enige tijd hier op het forum.Ik ben op deze site gewezen door een steekproefcontroleur!! Eerst alleen "meekijken", omdat mijn computerkennis niet van een hoog niveau is :tongue: . Ik heb al een stuk of 5 golfjes 1 gehad, en 1 corrado met een eaton compressor. Maar nu dus weer een nieuwe daily-driver, een dikke 1.1 :D . Volgende week komt er nog een schroefsetje onder, en even poetsen uiteraard,maar verder laat ik hem zo. ( misschien nog iets leuks met de velgen doen, maar dat moet ik nog maar even bekijken, haha)
|
Welkom en leg hem goed op zn buikie:D
|
vette velgen
benz 190 look lachen!!! |
welkom en mooie 1!
|
Mooie Golf 1 hoor, mag je trots op zijn ;).
|
Bedankt voor jullie reacties. Lees net dat de schroefset al op de post is :D , dus dat gaat helemaal goed komen deze week. Misschien toch de velgen maar polijsten, denk dat dat wel mooi zal staan.Of proberen om een goedkoop setje ATS-CASSICS te vinden.
Maar goed, eerst maar op de grond met dat ding, en flink aan het poetsen. |
leuk golfje!
alleen die stickers....bleh.... |
welkom op het forum, leuke golf 1
|
cool!!!!! :D
|
Zakkuh!!! :D
Nette bak, doet me denken aan mijn eerste :) Ging ook al gauw op de pens met Classics! Strak plan ;) |
meer pics? ziet er best goed onderhouden uit!
en, welkom! |
ik zal deze week wel een paar foto's erbij maken. Maar dat doe ik dan wel, als de schroefset eronder zit :D
|
Quote:
en witte einser mag ik wel :rolleyes: :hug: |
Welkom,
waar uit het oosten kom je? ik kom namelijk ook uit het oosten. |
welkom, golfje ziet er netjes uit zo, flink zakkuh nog alleen!!
|
komt goed, schroefset zal vandaag of morgen wel aankomen ;)
|
ik kom ook uit het oosten. Ik maak het plaatsje wierden onveilig. en jij?
|
Ik vandaag als een gek naar huis gereden, voor zover dat kan met een 1.1 :D Geen schroefset, kut,dacht ik. Komt mijn buurman ( van 60 +) de straat over met een groot en zwaar pakketje!! Jaaa, de schroefset was er. Eten maar laten staan, en eerst de schroefset eronder. Kwestie van prioriteiten, he! Alleen moet ik de auto aan de voorkant nog wat laten zakken, hij hangt wat op de kont. Maar goed, het rijdt super, lekker stug :D ik kom trouwens uit de buurt van hengelo. |
ziet er al stukken beter uit,eens ie goed staat, neit vergeten uit te lijnen;)
|
Super!!!!!!!!!!!!!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 21:29. |