ABF blok in mk1 jetta
Wil puur ff weten waar ik op moet letten qua aandrijfassen en electronica.
Kan je ook een 2Y bak aan een ABF blok hangen vanwege stangschakeling en aandrijfassen? Wat kan en wat niet bij zo'n ombouw en wat voor moeilijkheden kan je teegnkomen?? |
hoogte van het blok.. plaatsing uitlaatspruitstuk door hoogte blok.. en voor de rest de standaard 16v in golf 1 problemen
|
Quote:
Heb je al een ABF motor dan? Die zijn schaars te vinden. En als je ze vindt duur. |
Quote:
Staat n complete schadebak op MP of speurders is apk afgekeurd voor 1500 euro... |
Quote:
Zou je de klep niet meer dicht krijgen door die hoogte? Hoe zou je dit op kunnen lossen? leidingen verleggen oid? |
Hoi,
Ik heb al vaker deze motoren ingebouwd in een Golf 1, ben er nu zelfs mee bezig, en het past eigelijk gewoon zonder al te veel problemen. Dingen als een veerpootbrug passen vaak niet meer, van het spruitstuk heb je helemaal geen last. |
Quote:
Zou je daar AUB foto's van kunnen maken en evt hier bij plaatsen oid? Denk dat je me daar ERG mee zou helpen :) |
Wat wil je precies weten?
Ik heb momenteel ook nog een cabrio bij mij op de zaak staan met een ABF erin, als je wil kan je komen kijken/vragen. |
Quote:
Nou je zegt dat het past zonder veel problemen, dus ze zijn er wel, dus ik wil dan wel weten welke dat zijn en heb je dan kabel of stangschakeling gebruikt en welke versn. bak/bak steun en aandrijfassen. Kabelboom van mk3 naar mk1.... Komen kijken word denk ik wat lastiger aangezien ik in het hoge noorden woon(Prov. Groningen) |
All times are GMT +1. The time now is 11:33. |