golf 2 gti afstelling
hallo, ik heb een golf 2 gti 8v van 1990 motorcode PB en nu is mijn vraag, eigenlijk probleem:
de gene waar ik die van gekocht heb zei me dat er nog iets scheelde met de ontsteking/inspuiting, hij is eens geregeld geweest, maar nu rijd de auto niet echt op volledig vermogen en verbruikt hij iets te veel, en hij zei me dat ik de ... moest vervange en dan is dat allemaal opgelost, maar nu weet ik niet meer wat die ... is, kunne dat veel verschillende dinges zijn? :iamwithst alvast bedankt hè |
Uhm...zo te horen nogal ja...
verdelerkap? rotor? complete onstekingsunit? :D :confused: kan vrij veel zijn naar mijn mening! |
Quote:
het was allesinds iets met een klep, op lage toeren ligt de curve anders als op hoge toeren, en de lage zijn afgesteld, maar op hoge toeren ligt de curve scherper dus moet die anders afgesteld worden, en dat was bij mij opgelost als ik iets zou vervangen, maarja, blijve zoeken dus :( |
Quote:
Ik zou de vorige eigenaar maar eens bellen, en dan vragen wat er nou precies loos is. Want dit verhaal wat je nu neerzet klinkt een beetje, eehm, hoe zal ik het netjes zeggen.....vaag... Met de Digifant kun je dit soort zaken standaard niet instellen.......tenzij je in de computer gaat rommelen... |
All times are GMT +1. The time now is 13:39. |