GESTOLEN mijn PORSCHE CLUBSPORT velgen met dunlop sp9000 banden
Gestolen
Mijn Porsche Clubsport velgen met banden Achterbanden waren goed voorbanden slecht waarvan 1 lek Op de linkerachter velg zit een deukje en rechter voor velg zit stoeprandschade Ze zijn gestolen in Zevenhuizen Als iemand wat weet laat het me even weten want ik ben er goed ziek van.... :mad: |
jammer...........:(
had je er geen slotbouten op zitten dan? (niet dat dit hét middel tegen diefstal is, maar toch) |
Nog ff iets over de velgen
Ze hadden de originele gekleurde naafkappen met het porsche teken |
Ze zijn uit mijn schuur gestolen
Stonden klaar om gerepareerd en gepolijst te worden en de volgende dag waren ze weg. |
Damn, das zuur! Zal mijn ogen ook hier in de buurt openhouden!
|
Misschien een foto van hoe die hoepels eruit zien?
|
:mad: dat er moeilijk aan is te komen wist ik, maar dit slaat alles... :mad:
heb je nog meer gegevens..??? maten en dergelijke en de staat... heb nl altijd intresse in clubsports dus als ik wat tegenkom kan ik t voor je in de gaten houden.... groeten patrick |
k zou eerst eens nagaan wie ervanaf wist dat de velgen in die schuur stonden
is wel erg toevallig dat je ze klaarzet om gepolijst te worden, en dan de dag erop weg zijn... maar t moet idd niet veel gekker worden, waarom kan dat volk niet gewoon met de knoken van andermans spul afblijven?!?!?!? |
100% zeker weten een bekende geweest. Huis tuin en keuken dief neemt wel meer en andere zaken mee dan velgen (die nog hersteld moeten worden).
|
heb je dit trouwens ook al op andere fora gezet?
edit : ik heb ze je effe op t vwforum gezet zal ze dalijk ook effe op t corrieforum smijten als je hier bezwaar tegen hebt laat je t maar effe weten, dan haal ik ze weer weg |
Quote:
:iamwithst Kan niet anders |
hoop voor je dat het hans niet geweest is..
|
als ik ooit iemand betrap die bij me inbreekt, kom ik eerst op het RTL-nieuws en daarna een enkeltje Vught, dat weet ik zeker. die lui moeten echt met het hoofd tussen de bankschroef geplaats worden.
|
Quote:
stoer dat je `t ons ff meedeelt... |
Quote:
Snap dat dan, dat is om vervelende kereltjes uit stadskanaal alvast te waarschuwen... :D Vervelend als zoiets gebeurt, vond ze super staan onder de lupo!! :( |
Quote:
idd betrapt worden staat gelijk aan handamputatie :eek: |
Hmm, vught.. Waarom nou gelijk naar die gaaiesbak bij mij in het drop :tongue:
|
Dat zou je echt niet verwachten in ons dorp.
:( Dit is zwaar vervelend. Jammer de velgen stonden subliem onder de Lupo. Ik hoop dat je ze weer terugvind. |
Dat is mooi Klote,maar zo;n setje vindt je niet zomaar in nederland dus ongezien mee rondrijden kan bijna niet ,ik zal mijn ogen open houden.
|
meld t ook ff aan alle velgen reperateurs vanes..gewoon ff opbellen
|
All times are GMT +1. The time now is 04:44. |