MK4 1.8Gti 20vt en dakraam
Hey,
A.s. zaterdag ga ik mijn MK4 1.8 Gti 20vt ophalen, maar ik heb geen dakraam :mad: Hebben alle Gti's standaard dakraam, of zijn er ook zonder een dakraam. Het is wel een Duitser overigens. Euh, wat er wel in zit: -Recaro interieur -Airco -Een 1.8 20vt uiteraard -Schijfremmen achter -En nog meer gti dingetjes Dus wie helpt mij uit de twijfel! |
Owjah op RDW.nl staat ie als:
Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF; 20V 110 KW Kleur(en) Zwart Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1781 cm3 Aantal zitplaatsen 5 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 1.206 kg En er staat geen GTI, nu had ik al op verschillende fora en sites gezien dat dat wel vaker is, of anders gezegt, dat er eigenlijk nooit GTI bij staat. Klopt dat? |
Duitse GTI's zijn anders als de NL-ers....hebben bijv standaard geen MFA..is een optie daar,schuif dak ook denk..
|
Ahzo, mooi!
Ik heb trouwens op deze MFA1 en MFA2, dus die optie zit er wel op :P |
Gefeliciteerd :D
|
Ik heb op mijn origineel NLer golf4 1.8T ook geen dakraam, denk dat het een optie is geweest.
Volgens mij zijn er ook niet veel met climatronic en dakraam ? (maatje van me heeft paar jaar terug hard moeten zoeken naar een met Clima en dakraam). |
Dakramen zijn altijd extra optie.
|
Quote:
echt niet! Neem bv 2001-2002. Toen was de GTI IV standaard voorzien van een electr. schuifkanteldak. Tegen verval hiervan en een geringe bijdrage werd climatronic geleverd. Had men voldoende geld in de pocket nam men beide. (Ik had ooit een GTI IV van bwjr 2001) ;) Ruud www.gticlub-holland.nl |
Tsjakka!
|
Marinda d'r GTI (van vriendin dus) heeft geen MFA en geen dakraam, wel climatronic. Duits overigens.
|
Ah en ik heb dus weer, geen dakraam, gewone manuele airco en MFA (1 en 2)...
Dus de combinaties zijn eindeloos merk ik wel! |
Quote:
´gokje´ en ook geen dikke klapsleutels en cpv? MFA was ooit een optie bij de GTI IV (´98)... Ruud www.gticlub-holland.nl |
en nog zo´n rare VW kronkel in nl: halverwege 2001 (mod jr 2002) verdwenen de standaard Recaro´s en was xenon even standaard :confused:
Ruud www.gticlub-holland.nl |
Dus even een conclusie: Er is geen pijl op te trekken wat nu standaards, en wat optie... OPGELOST!
|
Quote:
je moet het gewoon ff allemaal weten :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:24. |