Plaats hier je Mk4
Ben eens benieuwd naar wat er rond rijd aan type 4's op het forum. Ik zal aftrappen.
O,ja Koni schroefset, gepolijste 18 duimers en de merkloze grill liggen al klaar :D :D :D |
Mijn 4 ga ik zaterdag halen, een 1.8 20vt. Fotos zal ik dan zsm. plaatsen!
|
Schrijf aub niet type 4 maar gewoon golf 4
type 4 is iets heel anders... zo blijft er weinig tot geen overzicht.... |
Foto's komen vanaf 28 april :)
Golf TDI 115pk 6-bak Bwjr 2000 Blauw metallic O.a.: 16in velgen Schuifdak Climate control Cruise control Recaro interieur zwart/grijs |
|
En de mijne zoals die uit de camper kwam!!
(sorry berserker, kon het toch ook niet laten) |
ik bedoelde dat ze mk4 ofzo moesten schrijven niet type 4...
wat jullie doen is dus niet meer dan logisch behalve dat de topic in de verkeerde categorie gepost is... nouja dan doe ik ook gezellig mee om het ze af te leren... onze type 4: |
Heb je titel maar even aangepast want zoals je weet (en ziet) ontstaat er nogal wat verwarring met type 4 in je titel...... Nergens voor nodig eigenlijk als je gewoon ff goed op zou letten
|
Dit is de mijne |
M'n Schoonzus d'r golf 4
|
En deze is van mij.
|
Vette bora!
Deze is van mij btw... |
Mooie golfjes... :D , normaal heb ik het niet zo op die Bra's, maar ik moet eerlijk toegeven dat die bra van kevin 20V er zeer netjes uitziet.
|
Quote:
Dankje! :D Heb de bra alleen net verkocht :D |
Quote:
:eek: Verkocht? Hoop dat je nu dan maar niet met Tip-ex bezig bent geweest ;) |
Zeer nette MK4'tjes. Ben toch zelf meer fan een MK3'tje :-P.
Deze mogen er zeker wel zijn, hoop ze nog een keer op een meeting te mogen bewonderen. |
Quote:
Zonde vond hem juist zo vet, maar zal wel iets anders moois voor terug komen... Maareh we dwalen af :blahblah: Maar weer even On Topic |
Quote:
Mooie golfjes in dit topic, maar deze is wel echt :woowoo: |
De golf heeft inmiddels een nieuwe look:
custom sideskirts, zwarte koplampen, zwarte grille, nieuwe velgjes :D En m'n schoonzus samen met d'r golf. ;) |
Heeft die Golf IV air-ride ofzo? (ziet er parkeergarageachtig uit op de foto. En parkeergarages, daar had ik met m'n 60/60 setje al een hekel aan).
|
All times are GMT +1. The time now is 09:55. |