2e paasdag ??
Is er 2e paasadg ergens nog wat te doen ??
|
eieren rapen....
|
sleuteldag bij ons thuis... kom maar langs hoor :D
|
Eerste is toch oval race in Ter Apel? Daar ben ik te vinden...
Tweede paasdag = (rauwe) Eierwerpen (en weer vangen) :tongue: (jaja, bestaat echt) Meubelboulevardje een idee? ;) :tongue: |
Opendag huize/appartement koebrugge en de gehele dag Fietsenshow??????:D :chair: :D :hug:
|
Quote:
Ik zou haast niks willen zeggen :D Ovalrace is de eerste paasdag (16 april)... Zie ik je daar wel ff ;) Maar moet wel goed opletten, want een kameraadje doet dit jaar ook mee :woowoo: In een vette polo3 coupe |
of autocross in baarle nassau.. ook altijd een succes!
|
3e paasdag circuitdag @ Zandvoort, dus dat word 2e paasdag de auto nog wat prepareren.
|
Quote:
Van Eekad toch? Met zijn groen en blaauwe bolide? Ik ben bezig ook een racer te kopen, maar daarover ben ik nog in onderhandeling |
Quote:
WTF is Eekad???? En hoe weet jij dat ie groen blauw wordt :confused: :redface: |
Quote:
Eekad racing... :rolleyes: Enne, gast! Ik weet toch alles :D (heb de laatste tijd alleen maar racers gezien, want iedereen wil hem nog voor de 16e klaar hebben, hahaha! Maar deze auto kende ik via Koppie-kapot ;) ) |
Quote:
ik zal je helpen lex ! :chair: Je mag natuurlijk altijd langs komen :hug: |
hmm puzzelrit van HyperTuning! Heb k wel zin in :D
|
We kunnen ook gewoon zelf wat regelen? Gewoon een Meet&Greet ergens...
|
Moet werken 2e paasdag...beurs afbreken....
Maar wat Jopie zegt...Ist een beetje weer cruise ergens naartoe en meet mekaar...beetje ouwehoeren over veewees met bakkie erbij is altijd goed toch.... grtz...Vic.. |
Quote:
www.vwshows.info .. zou als het goed is bij je favorieten moeten staan ;) |
Quote:
Hmmmz :confused: Lijkt me een beetje raar dat ik daar nog nooit van gehoord heb :redface: Anyway, die van Jan wordt ook blauw/groen :D :tongue: En who the f*ck is Koppie-kapot :D Of bedoel je die jongens die altijd in de schuur zitten bij BB Engeneering? |
;) |
daar ga ik heen !!!
|
oldtimer festival in venhuizen op beide paasdagen er is ook een hal met luchtgekoelde auto's !
ik ga daar heen elk jaar weer leuk |
All times are GMT +1. The time now is 23:15. |