Ontcijferen sticker in kofferbak, wie?
Deze sticker zit in m'n kofferbak:
Wie kan aan de hand van deze codes iets over m'n auto vertellen? |
Bovenste getallen zijn productie- en chassisnr.
Motorcode: JB Versnellingsbakcode: FF Laknr: L90E Interieurcode: DT Opties: 183 hinterer Hüftgurt manuell 184 3-Punkt-Automaticgurt (Vordersitze) Golf 1 186 hinterer Hüftgurt Automatic 258 verstellbare Kopfstützen vorn 571 Nebelschlussleuchte www.doppelwobber.de |
Hey bedankt :) , wel een beetje vreemd dat deze sticker in mijn GTI zit :confused:
|
Hoezo vreemd? Zit standaard altijd in je auto ;)
|
Hahaha, tja, da's waar :D
De combi klopt alleen voor geen meter :rolleyes: |
idd... JB is een 1.5 motor... dus je gti is eigenlijk geen gti ;)
|
Uit je chassisnummer kun je ook nog weer gegevens afleiden geloof ik. Maar is het nu wel een echte GTI of toch niet?
|
Op het kenteken staat wel 82kW en als type GTI..
|
Je chass. nr. even vergelijken met die op je kentekenbewijs.
Als dat wel klopt kan het zo wezen dat ze in jouw auto ooit een gti hebben gebouwd en toen zijn wezen omkeuren. |
Quote:
Als men vroeger een Gti (Dx) motor erin heeft gezet. En men ging er mee naar de RDW. Dan kwam er gewoon een typegoedkeuring van een 82KW Golf opt kenteken te staan. Dus waarschijnlijk is dat gebeurt. Of je chassisnummer komt niet overeen met wat er op de sticker staat, wat dus zou betekenen dat je auto omgekat is. |
op www.doppelwobber.de ,
op wat dien je dan te klikken om je chassisnr in te geven, wil zelf ook eff wat opzoeken thanks! |
Ok, bedankt voor de info & de tips :)
Zal komend weekend de chassisnummers ff vergelijken voor de zekerheid maar volgens mij zijn beide gelijk :rolleyes: Als de auto om is gebouwd naar een GTI-uitvoering dan heeft men heel wat moeite gedaan hiervoor, denk maar eens aan interieur; stoelen, hemeltje, dashboard ed. En natuurlijk de inbouw van de DX-motor en versnellingsbak :eek: |
weekendje klaar hoor..niet te veel van voorstellen alles ombouwen
|
Quote:
anyone, ben geen ster in duits :rolleyes: |
Dat kan daar ook niet geloof ik. Je kan wel de codes invoeren die onderaan de sticker staan.
Klik in de kolom van de Golf 1 onderaan op alle infos, dan krijg je een overzicht met allemaal termen, klik dan op: Ausstattungscodes Er wordt een nieuwe scherm geladen. Daar voer je alle codes in die op je kofferbaksticker staan. En dan druk je op suchen. Niet alles codes weten ze, dus sommige zul je geen antwoord op krijgen. En de dingen die ze wel weten zijn in het Duits. Chassisnummer informatie opvragen kan wel via het forum volgens mij, even de search gebruiken denk ik. |
Aan de B in het chassisnummer te zien is je Golf in Brussel gebouwd.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:01. |