Gaat dit passen?????
Ik kan een setje brock b1 16 inch kopen. De maten zijn voor 7,5j en achter 9j met banden:
achter: 225/40 ET 15 Voor: 215/40 ET 35 zal dit gaan passen onder een mk2 met 60/40 verlaging???? |
Voor past niet zomaar denk ik, ik heb voor zelfde maten. Niks geen gedoe met de buiten- en binnenschermen. Achter zet ik mijn vragtekens bij, vooral vanwege de ET waarde. Maar weet ook niet zeker hoeveel mijn Golf achter verlaagd is :) moet ik nog eens goed uitmeten of dat 40mm of 60mm is.
FF andere reacties afwachten dus! |
Iemand een idee???
|
Je kunt een setje kopen, dus je hebt het nog niet gekocht. Als je nou eens naar de verkoper rijd, en ze daar ter plekke past... weet je het meteen...
|
Quote:
En als je nou in zoetermeer woont en in limburg die velgen moet halen ;) Kost aardig benzine en als ze niet passen is het jammer dus daarom vroeg ik het hier :rolleyes: Dus als iemand het weet mail pb maak niet uit.... |
als je velgen echt graag wilt hebben dan maakt afstand toch niks uit. ik ben van roterdam naar groningen gereden voor een paar velgen :)
|
Voor gaat misschien nog wel, iemand bij mij in mijn oude klas reed ook met 215/40 R16 voor, maar ik weet niet welke et deze wielen hebben, weet verder alleen dat ie met een schroefsetje flink verlaagd is/was.
Maar het is idd slimmer om eerst te vragen voordat je iets gaat kopen of er ver voor gaat rijden als je het niet zeker weet. |
Tja dat had ik al gezegd, voor past gewoon. Maar achter??
|
All times are GMT +1. The time now is 19:09. |