internet explorer en de rotzooi er om heen
Ik heb sinds een tijdje steeds meer problemen met internet explorer...
Het begon bij het zomaar opeens verschijnen van tientallen werkbalken die niet te verwijderen zijn en bij elk nieuw venster weer opduiken... Snelkoppelingen die niet te verwijderen zijn en steeds weer blijven staan... geschiedenis, cookies, offline temp. internetbestanden.. alles verwijderd... en ik blijf bepaalde snelkoppelingen in het menu houden... Als ik even een andere site of een ander programma in windows gebruik, dan geeft ie foutmelding en flikkert ie alle open Internet Explorer vensters weer weg... Ik wordt er ziek van... heb al vanalles geprobeerd: het verhaal van geschiedenis, cookies, en files verwijderen. (de meest logische) werkbalken proberen te achterhalen op naam op de computer spybot (sinds ditte loopt msn niet meer... af en aanmelden om de 5 minuten en dingen niet meer afleveren bij mensen) defragmentaties... systeemherstel... Iemand die mij kan helpen? ergste vind ik de snelkoppelingen die nergens te verwijderen zijn (van het oude VW Forum nog een reeks van 25 url's, van een of andere hotels.net waar ik ooit eens verdwaald ben geraakt... meer van die ongein) en ook heel irriterend zijn de werkbalken die maar terug blijven komen, met de meest belachelijke en onbenullige zoekopties en flauwe kul... Iemand die me er af kan helpen? oplossingen, sugesties.... als het kan serieus ;) groeten Thom(inmiddels bijna kaal ;) ) |
Dit is trouwens gelijk de verklaring voor het om de vijf minuten off- en online zijn in msn... ik heb nog nooit zoiets frustrerends meegemaakt! :? :(
|
Probeer eens een keer adaware te draaien of deze spybot werkt beide goed.
http://www.safer-networking.org/index.php?page=download |
Die spybot heb ik al een paar keer gedraaid.. is er alleen maar slechter op geworden... :S
what the f*ck is adaware? :) |
Hmm, ik gebruik Spybot Search&Destroy 1.2 (werkt erg goed) voor bestrijding spy- en adware en Windows washer 4.8 voor opschonen cookies, history en andere $h!t. Sindsdien geen problemen meer. Al via google gezocht op de naam van die werkbalken? Er zijn wellicht meer mensen die er problemen mee hebben en misschien kun je erachterkomen via vraag/antwoord helpdesk postings.
|
heheheh....da's microsoft...
de oplossing..... opnieuw installeren :D Doet wonderen |
Windows washer eens proberen...
opnieuw installeren? dan ben ik dus al mijn files kwijt... :( |
Kan iemand me hier aan helpen: Windows washer 4.8..?
via google moet ik betalen, en downloadprogramma's heb ik reeds verwijderd i.v.m. het hele gedonder... |
oke, internet washer haalt ook niks uit...
internet crusher dan maar? :rolleyes: :confused: :( |
geloof me, opnieuw installeren doet wonderen......it's my job :D
|
Het is me dan eindelijk gelukt met Windoos wasser met alle optie die ik maar aan kon zetten! :D
Ben zo blij als een kind! thanks allemaal! Tis een aanrader dus.. windows washer! (wel alles aanzetten ;) ) case closed wat mij betreft! :D |
All times are GMT +1. The time now is 16:59. |