![]() |
Tekoop Golf MK2 GTD 1986 met nieuwe keuring! aangepaste prijs ;)
Ik heb in de verkoop:
een golfje gtd uit 1986 in aug semi-oldtimer !!!! een 1.6 TD (JR) motor met 70pk Kleur: Zilver metallic met hier en daar een blutsje origineel gti interieur, zacht dashboard, striping er nog op, rood/zwarte achterlichten, witte voorknippers ( beide origineel hella ) kmstand ( niet schrikken ) 424000km het is niet eraan te merken, ik vertrouw de stand eigenlijk niet :S net nieuwe keuring t/m 31-03-2007 verlaagd met veren en schokbekers 60/40 14" oz wielen met 185/60r14 rubber, voor perfect achter 2.5mm ( ac1 op keuring ) cpv met afstandbediening Overbodig geworden door aanschaf andere wagen ( polo 6n ) de pix: ![]() ![]() ![]() nu het belangrijkste, de prijs doe een goed bod.. koopje met nieuwe keuring dus... prijs is 550 euri .. |
uppie
|
kick
|
weer eventjes omhoog
|
Binnen 24u een prijs, anders is de advertentie weg.
LEES DE REGELS NOU EENS.... damn |
stond een prijs... even vergeten richtprijs erb ij te zetten....sorry, vergeten...
|
Dank je wel...
|
h-oppahhhh
|
en weer eens omhoog..
|
prijs aangepast..
|
ik bied je 400 ;)
|
500 is de MINIMALE prijs !
|
en wat voor invloed heeft een semi-oldtimer voor de verzekering en wegenbelasting?
|
Wegenbelasting niks. Verzekering kan rond de 60/70/80 euro per jaar kosten. Zit dan wel een beperkt aantal km aan :)
Is de motor gereviseerd dat je weet? En hoevaak moet je olie bij mikken? :) |
450 dan :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 19:14. |