Gezocht 2Y Bak
Gezocht 2Y bak, (16v) in goede staat/gereviseerd. liefst popnagels vervangen door bouten etc.
Prijs, you name it. Groetjes |
Arnold, eind deze week verwacht ik m'n 16V voor sloop/onderdelen. De bak zou nog goed zijn, interesse? En gaat dat wel goed komen i.c.m. je turboproject? :cool:
|
nee dit is niet voor mijn 16vt maar voor mijn gewone 16v, differentieel is eruit gelopen
|
Meneer heeft ook nog een 'gewone 16V'...het geld kan weer niet op zeker? :rolleyes:
|
Die vriend van Rallyegolf driver heeft een 2y bak gereviseerd te koop staan kijk in Onderdelen te koop.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=1765 |
Pieter die 16VT das alleen nog maar een blok, nog niet eens trouwens
|
Ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen, Marco.
|
Blok is al weg de 16vt
onderblok wordt nu opgebouwd, wordt alleen iets anders dan gepland. enne het geld is al op, bijna dan. Pieter ik hoor het nog van je van die bak. Moet er even een zijn dat ik wel kan blijven rijden terwijl mijn eigen uit elkaar gaat. |
Bak is goed (ik vertrouw de huidige eigenaar op z'n woord) en mag voor nietteveel geld de deur uit. Als je interesse hebt, laat me ff weten en ook wanneer je 'm zou willen hebben, want anders takel ik het geheel er komend weekend al uit.
|
Quote:
moest je nog wat rommel van die 16v over hebben dan hoor ik het graag Pieter :D |
Wat heb je nodig? Ik heb nog geen advertenties opgesteld, dus de auto is nog compleet.
|
Pieter, mijn bak wordt gereviseerd en heb ff tijdelijk een leen bakje van hier uit de buurt iemand, maar toch bedankt hoor.
|
Quote:
Doe dat maar eens dan ;) Ben wel benieuwd. |
Volgende week.
|
en er zitten geen wielen meer onder de 16V :D
|
Quote:
:eek: Dan weet jij meer dan ik! Hij staat toch niet met z'n remschijven op de straatstenen he? :rolleyes: |
Quote:
Nou, als jij geen andere wielen regelt :p |
Eind volgende week staat ie op 4 thuiskomers.
|
gelukkig maar :D :D
|
Waar blijft de advertentie ?
|
All times are GMT +1. The time now is 07:37. |