![]() |
Vw Polo G40 te koop.
VRAAGPRIJS AANGEPAST 1500,- :cool:
Laatste keer dan. Inruil Belastingvrije Golf/Jetta Mk1 Diesel ook mogelijk :) , Laat maar zien wat je heb, :redface: Maarja... Hierbij bied ik mijn Volkswagen Polo G40 aan, Het is een mooie originele auto uit het jaar '92. Auto heeft ongeveer 180 dKm gelopen de g-lader is in zeer goede conditie. De auto is nog geheel in originele staat en gehele onderhoudshistorie is aanwezig. Hier een aantal foto's van de Polo: |
Auto is trouwens net Apk gekeurd!!!
|
Aargh, nu hebk het geld om de audi te laten spuiten, kom jij met je g40 :( ,
nu ga ik weer aan onverstandige dingen denken, van waar ben je ergens????? |
Ik kom uit de buurt van Rotterdam, Ja sorry Als ik het had geweten ;)
|
Up maar weer he,
Maar mensen de prijs is bespreekbaar he;) |
Prijs aangepast:
1650,- euro;) |
:woowoo: foto's interieur? ben naarstig op zoek naar een auto... :woowoo:
|
Het interieur is helemaal standaard zonder slijtage plekken.
Ik zal er snel foto's van maken en hier zetten. |
hoi Jazzblue
Mijn vriend is erg geintresseerd in je polo g40 Hij kan ff niet inloggen op deze site dus vandaar dit berichtje van mij. Zijn telefoon nr. : 06-44741663 en e-mail adres: golfieg60@hotmail.com Zou jij contacht op willen nemen met hem of hier je eigen e-mail adres of telefoon nummer willen neerzetten zodat hij dan contact op kan nemen met jou? Bedankt Groetjes Ellen |
Aha, Ok mijn telefoon nr. 0181-661527 ben na maandag(24-4) pas weer te bereiken.
|
Denk aan de PM functie van dit forum voor dit soort berichten!
|
zoals eerder vermeld kon ik me maar niet inloggen dus ook geen pm en ook geen e-mail adres van adverteerder!
|
voor 1250 kom ik hem wel ophalen hoor!!!!!!!!!!!
|
Tja, denk dat wel meer mensen hem dan gelijk op komen halen maar dat is de prijs niet.
VASTE prijs 1500,- Voor de duidelijkheid dan! :tongue: |
Ik zal collega van me gaan inlichten, die was op zoek nr een G40, laat het zsm weten.
|
Ok is goed, Bedankt! :)
|
Lees begin van topic,
inruil ook mogelijk! |
Hmz er begint me weer wat te jeuken.
Voor wanneer moet ie weg zijn? Arno |
Up
|
Verkocht kan gesloten worden.
|
All times are GMT +1. The time now is 17:23. |