![]() |
G60 en golf3 onderdelen
wordt tijd om de schuur weer op te ruimen,
dus bij deze Golf 2 G60: subframe met stuurhuis, 50e afgedraaid vliegwiel, 20e startmotor, 10e oliepomp, 10e aandrijfassen met schijven en klauwen, 75e achteras met schijven en klauwen, 50e abs computer, 25e Gti: ACN gereviseerde bak, 75e nu inmiddels al 20k mee gereden Golf 3 ADZ onderblok, 25e ABS onderblok, 25e 3 dynamos, 15e per stuk 3 startmotoren, 15e per stuk 2 stuurbekrachtigingspompen, 15e per stuk 2 waterpompen, 15e per stuk 3 ontstekingen 1800, 5e per stuk achteras 4x100 (trommels) 25e aandrijfassen met nwe brembo vervangings schijven en klauwen 4x100, 75e Vento trekhaak van bosal, 15e prijzen zijn verplicht om te vermelden, anders topic foetsie, stuurt maar pb als er iets bij zit, of als je nog iets zoekt |
je inbox zit vol !
Hallo, Die aandrijf assen met schijven en klauwen, Hoe is de staat hiervan? zijn de schijven nog dik genoeg? Ik ben namelijk opzoek naar alleen klauw/schijf/blokken Verkoop je die ook los? m |
heb me inbox ff opgeruimd.....
welke bedoel je? |
Quote:
ho je hebt er meerdere zie ik. Die van de mk2 g60 m |
Passen die startmotoren ook op een TDi van '96??
|
goeie vraag,
zal morgen eens de nummers vergelijken |
heb het op hbase vergeleken,
lijkt toch verschil in te zitten... |
OK thnx :)
|
Past dat vliegwiel ook op een 89'er corrado G60?
|
Corrado gsixty is ook PG dus denk het wel
maar zou ik moeten nakijken, weet ik met pasen pas denk ik..... Computer geformateerd, moet ff etka weer instaleren vandaar |
Heb gekeken....
Vliegwiel is het zelfde , artikel nummerro 028 105 269B.... :) |
Rob had jij die tellerunit nog van die Corrado ?
Was die nou pas gemaakt voor de Vento of moest je de Vento aanpassen aan de tellerunit ? Misschien leuk voor in de Redfink :D |
het laatste , vento pas gemaakt voor die tellerbak.....
![]() deze mijlentellert mag je hebben hoor, is met snelheidskabel De andere die ik heb blijft toch in de vento.... Zit de juiste mfa aansluiting achterop, wil ik ooit werkend maken |
golf3 aandrijfas
Quote:
Hello, Las dat je aandrijfassen voor golf3 had/hebt liggen?! Ik heb een 95er gt-tdi. Heb je voor mij een complete passende as liggen voor aan de bijrijderskant? (mijn homokineet is aan het eind van z'n latijn) Kosta? Groet, Pascal. |
All times are GMT +1. The time now is 17:59. |