![]() |
Even voorstellen en een vento 16v probleem
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo, iedereen.IK heb me net aangemeld bij volksforum.Ik zal me voorstellen ik Ronald en heb last van een vw mania (joehoevrvrvrvrv) Dit was altijd al zo, maar na een kleine onderbreking (bmw) , heb ik mij een sportieve vento gekocht , een vento met een 1.8 16v kr, kat vervanger mooie velgen enzo. Maar nu het volgende: Ik ben geen monteur, heb redelijk veel kennis van motoren ,maar de16v loopt niet lekker.Degene voor mij heeft deze ook zo gekocht, Ze hebben volgens mij een aantal dingen vergeten De beide computers zijn er af gehaald , söchten start hij slecht, ik ben inmiddels er achter dat hij sonder de computer een moeilijke start heeft. Wie kan mij uit de brand helpen. Ik heb me laten vertellen dat ik een massa draad op (ik ben de naam vergeten ik zal een vraag baak aanschaffen)dat ding naast de inlaat stuk dat nodig is voor de koude start sóchtens, dat ik een massa draad op dat motortje moet zetten en een stroom draad naar binnen en met een knop bij het starten moet gebruiken om hem een extra injectie te geven. Volgen mij kan dit anders, wie owie heefd goeie tips, moet toch een computer halen of met eeen knop werken? vrgr Ronald |
Met "computers" bedoel je waarschijnlijk regelapperaten?!? Lijkt me sterk dat deze er niet op zitten,anders zou die helemaal verrot lopen, en met dat extra stroomdraadje is ook onzin, want injectie past het mengsel aan, aan de omstandigheden, deellast,vollast, koud, warm Etc...
|
hij bedoelt de koude start sproeier.. en die kan je wel met los draadje bedienen ;)
maar das niet de bedoeling natuurlijk... :) voor de computers moet je even kijk watvoor soort injectie e.d je erop hebt en anders ff naar een Bosch-service center bij je in de buurt gaan ofzo Deze willen je misschien wel vertellen wwatvoor soort injectie en computer je nodig hebt (staan nummers op) (en het soort ... KE jetronic K-jetronic Mo-tronic.. enz) succes en plaats eens wat foto's van je vehikel :) gr bauke |
AHA de koude start sproeier, ik vergeet het steeds.
Hij draait op de computer van de vento en het is een k-jetronic injectie Ik had Jeroen visser gesproken en zei dat het wel oke was om met een massa en stoom+ knop te werken het is allen voor de koude start. Ze gebruiken dit systeem ook in de cross, hij gaat er beter van rijden zeggen |
kijk even op je compjoeter wat er pcies op staat.. Motronic of KE- jetronic...
geloof dat de laatste types op Motronic liepen namelijk.. (2.0-16v's e.d) |
All times are GMT +1. The time now is 09:46. |