Stuur staat scheef?
Erg leuke meeting vandaag, maar bij aankomst thuis stond het stuur scheef naar rechts, klein stukje gereden stond hij scheef naar links??
Ik heb het idee dat het stuurhuis (tandheugel) is versleten, en door de klappen op de snelweg het allemaal naar de *&*& is. bij inparkeren hoor ik ook metaalachtige geluiden Iemand een idee? |
Stuurhuis los?
Veerpoot los? Auto op bokjes zetten, of op een brug en goed voelen en trekken! |
kruiskoppeling los of verot
|
Het kan ook zijn dat er een draagarmrubber uitligt. Heb ik ook gehad met de zelfde gevolgen.
Groeten Alan |
draagarmrubbers heb ik allemaal net vervangen. Woensdag zal ik hem eens op de brug zetten, dempers zijn pas geleden vervangen, ik zal eens kijken of alles nog vastzit. nog meer opties?
|
zou juist bij de draagarmrubbers eens gaan checken dan, aangezien je dat pas gedaan hebt, mischien zit er toch iets verkeerd of los ofzo..
|
ik zeg stuurhuis !!
de mijn maakte ook een metaal achtig geluid nadat ik met de sneeuw een stoepje over het hoofd had gezien :( !? suc6 !!!! |
ik denk ook echt aan het stuurhuis, na het ongeluk heb ik daar niets aan gedaan. Dus ik denk dat er inwendig al het e en a naar de knoppen is gegaan en onderweg uiteindelijk helemaal naar de klotenn
|
welke stuurhuizen passen opelkaar?
er is dacht ik verschil in automaat/geen automaat, het is een golf 1 1.3 uit 83 |
Hey,
Wat jammer dat dit moest gebeuren,maar dat komt wel weer goed! :) Hij is wel errug mooi geworden na het ongelukje..zo kan je het ook weer bekijken. Veel succes nog! ;) Groeten Jurjen. |
Oh ja,
Je kan er toch ook een van een cabrio pakken?? Heb je stuurbekrachtiging? Groeten Jurjen. |
nope geen stuurverkrachting ;) hoeft ook niet.
Ik vind het ook helemaal niet erg hoor, ik fix het wel weer zoiets groots is het ook niet :) thanx voor het compliment |
alle stuurhuizen passen trouwens.....van 1100 tot 1800 gti en cabrio....
|
Quote:
Jah Roel die past wel, maar dan zit je weer met overbodige beugels aan je stuurhuis ;)! |
haah overbodig is niet erg hoor :D...te weinig wel....
|
Ik heb evt. nog wel goede stuurhuizen liggen, kosten € 25,-
|
Bolku is wel aan te raden heeft mij ook een zeer goed stuurhuis gestuurd *kwijl kwijl*:D
|
op de brug gezet en niks loszittends gevonden. wel stukke wiellager ontdekt, en zondag vroeg moet de golf rijden naar duitsland.... :(
vanmiddag wiellager vervangen, ook gelijk beide homokineethoezen gedaan die waren ook niet zo fris meer. morgenochtend naar school, en dan vrijdag avond na mijn werk stuurhuis vervangen, om vervolgens op zaterdag om 9.00 te laten uitlijnen stuurhuis komt als het goed is morgen binnen. Erg strakke planning dus hoop dat het gaat lukken |
alles vervangen, stuurhuis kwam precies op tijd binnen en vanochtend uitgelijnt, achterbank er weer in en hijs klaar voor morgen.
Dorien gaat samen met haar moeder een paar daagjes weg naar duitsland ;) |
Netjes Black Devil kan Dorien weer veilig op stap :D
Waar had je het stuurhuis vandaan gehaald nou? |
All times are GMT +1. The time now is 17:13. |