Vento 1.9 TD in onderdelen met foto's en prijzen
Hierbij biedt ik de volgende onderdelen aan van
mijn overleden Vento 1.9 TD 1993. Voor vragen en kopen gelieve te bellen, werkt makkelijker en natuurlijk sneller 06-42710790 :tongue: Mailen kan naar designyourcar@hotmail.com Zie je hier iets niet bijstaan maar je weet wel dat het op of aan een Vento zit, vraag gerust. ;) Prijzen zijn vraagprijzen, een goed en reeel bod is uiteraard altijd welkom. :D Achterlichten Vento FK: 125,- euro Binnenbalk Golf3 - Vento: 85,- euro Koelradiateur 1.9 TD, past op meerdere modellen: 100,- euro Gril "Classic" met logo in kleur N5Y Windsor Blue: 50,- euro Interieur Vento - Golf3 4 deurs met zijpanelen, gedeelde klapbare achterbank en zelfbouw midden armsteun voorstoel: 125,- euro Voorbumper Vento in kleur N5Y Windsor Blue: 100,- euro Bumper Dagrijlichten HELLA helder chroom: 90,- euro Zijknipperlichten helder chroom hoekig model: 15,- euro Binnendak verlichting: 10,- euro Dakhandgrepen en brillenkoker voor dakmontage: 30,- Zonnekleppen: samen 15,- euro Stuurhuis cover zwart kunststof: 20,- euro Chrome tekstletters alleen in 1 koop: 25,- euro Binnenspiegel: 10,- euro Dashboard COMPLEET met schakelaars en teller (3)20.000km: 175,- euro Ruitenwisser en richtinghendels: 15,- euro Raamzwengels 4 stuks, per 2: 10,- euro Motorkap hendel om te openen, met kabel(niet afgebeeld): 15,- euro Middelconsole met schakelpookhoes (leder) en handremhoes (leder): 50,- euro Koelvinnen samen: 50,- euro Sleepoog Golf3 Vento: 10,- euro Deurslotenset MET SLEUTEL (ideaal voor Clean Ombouw): 40,- euro (opm: 1 veertje ontbreekt maar is van eigen klink eenvoudig om te zetten) Spiegels als set in kleur N5Y Windsor Blue, Mechanisch: 40,- Hoekkapjes voordeuren als set: 20,- euro Vento kofferbak rechterzijbak: 15,- euro Van onderstaande verwacht ik dinsdag foto's te hebben en te plaatsen: Deuren N5Y Windsor Blue: 75,- euro per stuk Kofferbakklep N5Y Windsor Blue: 50,- euro Motorkap N5Y Windsor Blue: verkocht Tankdeksel N5Y Windsor Blue: 10,- euro Dankdop met sleutel Zwart plastic origineel VW: 20,- euro Zijschermen N5Y Windsor Blue VOOR met lichte roestvorming: 50,- per scherm Diesel Brandstof pomp (uit de tank) 85,- euro Diesel pomp op de motor: 300,- euro Dynamo: 75,- euro Waterpomp: 75,- euro Complete stuurbekrachtiging: 175,- euro Versnellingsbak: 200,- euro Spruitstuk tot aan Katalysator: 150,- Katalysator: 100,- Middendemper: 75,- Einddemper: 75,- Remschijven met blokken (5000km) VOOR: 100,- Verdere onderdelen volgen nog. |
onderblok?
|
rest van het blok mag je hebben voor 200,- ???
daar hoort het onderblok dus bij, bruikbare delen zijn inmiddels verwijderd. (alles aan buitenzijde, zoals dynamo, dieselpomp,turbo etc) blok wordt uiterlijk donderdag uitgebouwd, dus dan kun je m eventueel ophalen. Bel me anders even, +316-42710790 groet Martin |
en hup up
|
All times are GMT +1. The time now is 17:47. |