Maximale breedte v/d band bij gebruik White Walls, op 4,5" velg
Zoals de titel zegt, wat is de maximale bandenmaat die je kunt gebruiken als je white walls monteert? Ik heb namelijk op mijn 4,5" brede velgen, 175/70 R15 banden (veel te groot!). Toen ik hier White Walls op probeerde sprongen ze net zo snel van tussen de band en de velg als dat ik ze erin stak...
Hier zie je hoe bol mijn banden dus staan, miss dat dat het probleem was; Iemand ervaring hiermee? bij voorbaat dank, michiel |
nobody?
|
Wel droog monteren !
Want de bandenmaat mag eigenlijk niet uitmaken met whitewhalls. Had laatst een kevertje met 195x55x15 met whitewalls, zonder problemen suc6 |
dat zou ook nog kunnen :giggle:
iig de band leeg laten lopen, en de whitewall goed diep tussen de velg en de band steken (zonder vet/sop/vaseline !!) Dan de band weer oppompen, en ze zouden moeten blijven zitten :) |
okeej bedankt mensen, ik had idd net me banden over gedraait op deze velgen... Zat dus nog wat bandenmontagevet (mooi woord) tussen. Ze floepte er vantussen, dus d8 ik laat ik dat vet er wat vantussen wrijven... Maar maakte niks uit...
Waarschijnlijk heb ik dus niet goed gewreven! Als jij 195 banden hebt, en nog geen probleem... Ik ga het dit weekend nog proberen, jullie horen het van me, en dan spam ik jullie maar met vette pics, okej? |
All times are GMT +1. The time now is 06:42. |