Kolonne vanuit Fryslân naar de VF-meet 26-03
Voor de noorderlingen waren er al een tijdje geruchten maar het wordt werkelijkheid: FILE naar Bunnik :)
Dit om even een overzichtje te maken dus. Vertrektijden hangen geen straffen aan vast maar wel proberen aan te houden: Om 10.00 uur aanwezig zijn voor de meest noordelijke peeps op Quatrebras bij de bushalte ri. Burgum. Vertrek naar Drachten om max. 10.05 zodat de aankomst bij de mac ong. 10.25 zal zijn. 10.30 vertrek naar Heerenveen waar we dan rond elven arriveren! Lijkt me wel ok qua tijden, als er opmerkingen zijn horen we het wel. Quatrebras: - Beetlefreak - Noardburgum * Kever - Marcel - Noardburgum * Sletta 1 - Volkswagenaar - Damwoude * Golf II - Lunatik - Damwoude * Pisrat - Jettaracing - Driesum * ? - Benji - Burgum * Jetta II GT - Split52 * Caddy - Ebut - Damwoude * Passat Garijp - MC met Jeewee * Jetta II Drachten - steffangti1 - Drachten * Golf I GTi - Zweiter - Eastermar * Golf II Heerenveen - Richard - H'veen * Lupo - Tommy - Mildam * Golf II - Jetta MaNia - Joure * Jetta II - Oane - Dronryp * Golf II - Mooney - Akkrum * Seat Cordoba Vario - Lennart ? * ? - Marten ? * ? - Cabrio16v - Akkrum * ? Lelystad - Bugdaddy - Lelystad (HaJé) * Golf III Variant Laat iedereen het even horen wie er mee wil rijden?? Oant snein :D |
Even kijken hoe ik het regel met Lennart, maar ik ga zeker heen!
|
best genoch gerk, ich bin dabei! of mei de wiete golf, of mei de wiete jetta!
|
Ben ook gewoon 10 uur op Quatrebras.
|
11.00 uur heerenveen...
hans moet waarschijnlijk op montage |
Fire and ice vr6 gaat niet meer mee
|
Bijgewerkt :)
|
ben om 11 uur in H'veen, rij kwart over 10 uit dronrijp.
tot zondag :) |
Quote:
Mister Cool tesamen met JeeWee op de bushalte van Suameer present! Sluiten we wel achteraan :D |
Gaat die kolonne over de A6?? (en dus langs Lelystad?)
Dan wil ik ook wel aansluiten :D |
Rijden via Joure (A6)/ Almere (A27)/ Utrecht (A12)/ Bunnik.
|
Quote:
Klopt! Haak maar aan, is misschien wel zo handig om langs de snelweg te wachten? Hajé p-plaats ofzo! |
Om 11.00 uur sta ik ook in Heerenveen, waar in Heerenveen eigenlijk?
Om 10.30 verterk ik uit Akkrum... |
Quote:
MEKSNEK :D Ik spot je 'mooney' Seat elke dag btw in Burgum! |
Quote:
Dus waarschijnlijk rond kwart vóór 12 bij de HJ?? Lijkt me top! |
Quote:
Zoiets, als je dan de hoofdrijbaan in de gaten houdt kun je zo invoegen! Om nou met de hele kliek het parkeerterrein te overvallen :) |
Quote:
Dat kan, mijn vriendin rijd er elke dag mee naar Dokkum! |
Quote:
Lijkt me een redelijk voorstel :cool: maarre laten we dat in Bunnik nou juist wél doen :rolleyes: PS mij kun je herkennen aan m'n groene 95er golf III variantjuh |
Haha nou gaat er komende zaterdag zeker heel wat afgepoetst worden hier in 't noorden :tongue: . En zondag's iedereen blauwe vingers ervan :D
|
Quote:
Ist ook wat als jullie bij de BP wachten ipv de Mac?? Als de stoet dan langskomt kunnen jullie zo aanhaken! Dan hoeven we niet met de hele stoet bij de MEK het terrein op :) |
All times are GMT +1. The time now is 06:41. |