rocco
heren vrouwen op dit forum ik heb bij deze de medendeling dat ik een nieuwe aanwinst hebt.
Jahwel een scirocco gt uit 1984 :rolleyes: :eek: gekocht voor 600 euro en ik ga hem zaterdag ophalen uit drenthe.Uit schoonoord om precies te zijn . :cool: http://images.speurders.nl/images/1.../17961423_2.jpg is deze scirocco trouwens bekend hierzo? http://images.speurders.nl/images/1.../17961423_3.jpg met vriendelijk groet nigel :rolleyes: |
Ik ken 'm niet. Gefeliciteerd met je aankoop. Gaaf kleurtje!
|
Rocco ken ik niet, Schoonoord wel...helpt dat ? :tongue: :D
|
Gefeliciteerd met je nieuwe auto.
Ga je er ook nog wat aan veranderen of hou je hem zo. |
veranderen
Tja ik weet niet wat ik er aan ga veranderen achter miss spoorverbredertjes en de ik zou de achterlichten wel in een donkere kleur willen hebben.
Maare heeft er iemand met een scirocco verkoop topic ? :rolleyes: |
jaa
Quote:
jah is er een trein station ? :eek: |
Quote:
Jup, HSL komt er elk uur langs.... :chair: Doe voor de gein 's een kaart pakken of routeplannert. Ben bang dat je met de bus zal moeten ;) |
zo´n Scirocco is altijd een mooie auto, gefeliciteerd ermee!
|
Gefeliciteerd met je aankoop!!
Meegespoten achterspoiler. Nog niet eerder gezien. Het is toch een 'zachte' zender spoiler? Blijft dat een beetje zitten dan? Zou alleen dat kenteken naar beneden plaatsen. Zo op de voorbumper is het toch niet. Voor verkoop, kijk eens op www.SciroccoForum.nl. |
Mooie bak! Ik ken hem alleen van Marktplaats! Ik denk dat het een 83er is trouwens, aan de enkele ruitenwisser te zien. Is het een 1600 of 1800?
Ben benieuwd naar je plannen ermee... lijkt aardig op de mijne, een '84er GT: |
welkom bij de club en veel plezier ermee!.. maar dat zal wel goedkomen ;)
|
even een aantal gegevens van de rdw van de golden rocco
Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming SCIROCCO GT Kleur(en) Bruin Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 864 kg Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 16 januari 1984 Datum eerste toelating 16 januari 1984 Datum aanvang tenaamstelling 3 december 2005 Vervaldatum APK 15 februari 2007 |
All times are GMT +1. The time now is 12:08. |