Diesel Powerrrrr !!!
FF zuigertje afdraaien
:D :D :D Schrick anyone !!! euhh Garret Hybride T3?? Try this engine swap in a Mk1 |
ja ik ken die foto's wel... het mooie is dat er eigenlijk niks bijzonders aan is....
hoe groot ook, het is precies hetzelfde principe als elke ander motor |
Quote:
|
Nou als je 108.920 PK bij 102 rpm en 5.608.312 lb/ft bij 102rpm koppel niet bijzonder vindt??
|
102rpm hahahahahahaha lachu
Waar komt ie in te liggen? In een schip, dat snap ik (tenminste.....) maar wat voor schip? Die grote buis bovenaan in de brandstofrail?? :) |
Quote:
|
Quote:
|
zal wel zuipen dat ding ;)
|
Wat dacht je van 1600 gallons per hour. 1 Gallon is bijna 4 liter dacht ik..
|
maw... verbruik = een olietanker per oversteek :D
|
Dus olietanker heeft bij plaats van bestemming zijn lading zelf al verbruikt? ..nuttig :D
|
de prijs van benzine is niet voor niets zo hoog ;)
|
Hahahahahahaha idd, of net zoals een trein vroeger een wagon met kolen erachter, deze boot heeft dan een boot op sleeptouw die als brandstoftank dient :)
|
Klein motortje is vast wel in een mk2 te bouwen.....
|
Gaaf ding he?
De techniek is op zich wel iets anders, het drijstang ontwerp is afwijkend, werkt met een soor tussenstang. Ook zie je op dit soort grote motoren vaak schuifkleppen of tweetaktprincipes.... Ik vind vooral die trap het carter in killer!! |
|
Ziet er idd stoer en interesant uit zo'n motor.
|
All times are GMT +1. The time now is 05:55. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.