Golf 2 8v > 16v ombouw + meer
Ik heb besloten mijn golf om te gaan bouwen.. :D
Ik heb een paar maanden geleden een ongelukje gehad.. was een beetje glad en gleed tegen een stoeprand aan.. gevolg was draagarm krom, velg gescheurd (gelukkig niet me cup velg) en scherm iets krom. :( En een maand geleden hebben ze een steen door me voorruit gegooid.. gevolg daarvan was: ruit aan stukken, motorkap beschadigd en schutbord beschadigd. :( Ook heb ik lekkage van me rubbers dus de passagierskant staat vol met water.. :( Al die schade moet ik dus maken.. dus dacht ga meteen maar alles goed aanpakken.. Foto's van de auto: Voor de schade's: Foto's van schade ongeluk: Foto's van schade steen door me voorruit: Wat dus allemaal de bedoeling is: Van binnen helemaal schoonmaken, Draden van versterker e.d. netjes wegwerken, Verlagingsset achter (voor zit er al op), 16V blok inbouwen, Nieuwe voorschermen, Voorschermen + motorkap spuiten, Bodem opnieuw tectyleren, Apk, 16V Voorremmen. Dit is de verlagingsset achter: Ben nu begonnen met de auto strippen van binnen.. Al het water eruit halen en alle draden van me navigatie en me versterker netjes wegwerken. Stoelen en vloerbekleding liggen er al uit.. De puinzooi binnen in de auto :D De lekkage: Ik zal hier iig elke week een update geven van wat er is gebeurt met foto's :D Ik ben ook nog ff opzoek naar een erg goedkope golf 2.. maakt niet uit watvoor kleur/motor ofzo.. als het maar rijd en nog ff apk heeft :D kan ik die als daily gebruiken.. Groeten, Stefan |
Is dat boven de zelfde auto als op de onderste 2 foto's? Damm, dat lijkt wel oranje.
Quote:
Dat klopt. Maar dan moet het niet verkleurd zijn. ;) |
Quote:
lijkt idd oranje hoor.. dat is het aparte aan mijn kleur.. en verkleurd?? hij is echt NIET verkleurd hoor.. het is geen orginele kleur van vw dus... |
|
En een maand geleden hebben ze een steen door me voorruit gegooid..
gevolg daarvan was: ruit aan stukken, motorkap beschadigd en schutbord beschadigd. Deze mensen moeten ze :headshot: |
idd :( die moetje echt afknallen...
|
succes met je project. Ben benieuwt
|
tnx.. zal wel lukken!! hoop ik tog:P
|
Quote:
Dat is marsrood. Is dezelfde kleur als mijn auto. Op de wat donkere dagen is hij rood en in het zonnetje oranje :D |
Quote:
Oke, dan heb ik niks gezegt. :tongue: |
dan is het goed ;)
het komt ook wel een beetje omdat ik die 1e foto's met digicam heb gemaakt en die foto's van me schade met me telefoon... |
update van deze week :D
morgen beetje opruimen in de auto.. heeft er iemand misschien nog van die zachte matten die onder je bekleding liggen voor mij? Ik zoek rechtsvoor, rechtsachter en linksachter.. Groeten, Stefan |
All times are GMT +1. The time now is 13:02. |