Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Spiegels MK2 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18916)

breadfan83 10-03-2006 18:33

Spiegels MK2

kan iemand me vertellen of VAG ooit van binnenuit verstelbare spiegels voor t oude type MK2 heeft geleverd?
t hoeft dan nix elektrisch te zijn, ik wil gewoon niet elke keer me ramen moeten opendraaien

mocht iemand iets van imitatiespul hebben of weten, laat ie t maar horen
maar liever ORI!

thx

Marcski 10-03-2006 18:35

kort antwoord: yup

breadfan83 10-03-2006 18:39

Quote:
Originally Posted by Marcski
kort antwoord: yup

en weet je ook waar die nog te krijgen zijn?

Marcski 10-03-2006 18:40

sloperijen of hier :D

Golfzilla 10-03-2006 18:47

stond toch een setje te koop hiero?? ff kijke...

*edit* was voor polo :D

breadfan83 10-03-2006 19:50

Quote:
Originally Posted by Golfzilla
stond toch een setje te koop hiero?? ff kijke...

*edit* was voor polo :D

die had ik gezien, maar t was idd voor een polo
en ze hadden driehoekjes als bevestiging
dan ga ik ervan uit dat ze vooraan in de deur zitten, en niet achter een spijltje op de deur zelf

toch bedankt

Quote:
Originally Posted by Marcski
sloperijen of hier :D

wat bedoel je met "hier"?

op t forum, of bij jou?

sloperij ben ik al geweest, die bewaren dat soort kleinspul maar zelden
en van binnen uit verstelbare zijn meestal lastiger te demonteren dan twee schroefjes dus gaat t vaak direct de kliko in...

Menace 10-03-2006 19:57

waar kom je vandaan? anders wil ik volgende week wel effe voor je kijken hier op n sloop die zowieso al n 3tal oude type golfjes 2 heb staan...

breadfan83 10-03-2006 20:01

Quote:
Originally Posted by Menace
waar kom je vandaan? anders wil ik volgende week wel effe voor je kijken hier op n sloop die zowieso al n 3tal oude type golfjes 2 heb staan...

k ben van sittard en driebergen :D

doordeweeks zit ik voor me studie in driebergen bij utrecht, en in t weekend voor stage en ouders in sittard (limboland)

als je iets vind zou super zijn
ik weet niet of je naar de VF-Meet komt, of dat ik ze dan zou kunnen ophalen in n weekend

laat maar wat horen, thx kerel!!!

greets
chris

Menace 10-03-2006 22:37

Quote:
Originally Posted by breadfan83
k ben van sittard en driebergen :D

doordeweeks zit ik voor me studie in driebergen bij utrecht, en in t weekend voor stage en ouders in sittard (limboland)

als je iets vind zou super zijn
ik weet niet of je naar de VF-Meet komt, of dat ik ze dan zou kunnen ophalen in n weekend

laat maar wat horen, thx kerel!!!

greets
chris

No problemo... Kom zelf uit NO-Groningen dus is wel endje rijden ma ik zal effe voor je kijken ;)

bugs 10-03-2006 22:43

op elke GL en nog luxer uitgevoerde golf 2 zitten ze op!
pb anders oakgreenvr6 maar eens, hij heeft ze misschien ook nog wel liggen
en hier is ook een topic: onderdelen gezocht, post ze daar ook maar een, denk dat je dan wel bingo hebt.

succes!

Marcski 10-03-2006 22:46

ik bedoelde idd hier op het forum..

zelf heb ik ze ook nog ergens liggen, maar eer dat ik die gevonden heb :redface:

Erik 10-03-2006 23:02

OFF: :D waar woon je in sittard ?? is hier bij mij naast de deur..
zijn toch genoeg slopen in sittard op industrieterrein te vinden, zelfs autodemontagebedrijven ;)
"Zelissen" bijvoorbeeld (naast mun werk :rolleyes: ) check daar maar eens, stond laatst nog een fire & ice om gedemonteerd te worden :cry:
(omdat ik altijd op die hoogwerkers sta kan ik daar mooi op het terrein kijken :D :D )

&

ONtopic

breadfan83 11-03-2006 01:10

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
OFF: :D waar woon je in sittard ?? is hier bij mij naast de deur..
zijn toch genoeg slopen in sittard op industrieterrein te vinden, zelfs autodemontagebedrijven ;)
"Zelissen" bijvoorbeeld (naast mun werk :rolleyes: ) check daar maar eens, stond laatst nog een fire & ice om gedemonteerd te worden :cry:
(omdat ik altijd op die hoogwerkers sta kan ik daar mooi op het terrein kijken :D :D )

&

ONtopic

ja bedankt voor de tip, maar met toontje heb ik al gebeld
die wist me meteen te vertellen dat ie ze niet had...
zoals altijd
probleem is dat ik maandag tot en met vrijdag in driebergen zit, en in t weekend op zaterdag moet werken tot 1700u
als ik dan klaar ben is toon dicht :(

maar ervaring leert me dat t een beetje n luie donder is als t op zoeken aankomt
t zou niet de eerste keer zijn dat ik n half jaar lang aan t bellen ben voor iets, en nooit heeft ie wat ik zoek, als ik dan langs ga staan dr containers vol met mijn schatten (ietsje genuanceerd, maar tis duidelijk zo :D)

de kampen ben ik ook al afgeweesd, maar die kunnen me ook al niet verder helpen

BTW waar zit toon nou ergens? op de oude plek nog of is ie nu al naar t milieupark verhuisd?
en waar zit jij? al ie al bij t milieupark zit, zit je zeker bij die kranen op de hoek, niet? is dat niet milcon ofzo?

on-topic weer, excuus aan ME!!! :D

Quote:
No problemo... Kom zelf uit NO-Groningen dus is wel endje rijden ma ik zal effe voor je kijken ;)

die afstand is op zich geen probleem met OV
en n huisgenoot van me woont in groningen ergens... dus misschien hoef ik niet eens zelf te reizen

Quote:
Originally Posted by bugs
op elke GL en nog luxer uitgevoerde golf 2 zitten ze op!
pb anders oakgreenvr6 maar eens, hij heeft ze misschien ook nog wel liggen
en hier is ook een topic: onderdelen gezocht, post ze daar ook maar een, denk dat je dan wel bingo hebt.

succes!

ik heb t al in t gevraagd topic gepost, maar toch bedankt voor de tip!

allemaal bedankt voor de hulp, maar ik ben dus nog steeds zoekende, nu wel met hulp, maar nog geen toezegging gehad
mocht iemand ze dus nog ergens in de weg hebben liggen...graag hierheen dr mee :D:D:D

voor de duidelijkheid:
t gaat dus om van binnenuit verstelbare spiegels voor t OUDE model MK@, met de spijltjes dus
kan iemand me trouwens ook vertellen of ik dan gaten moet boren in de deuren
en waar moet ik de knoppen plaatsen
heeft er iemand een foto van n paneel waar ze in zitten en misschien een of andere foto of n schema van t binnenwerk, dus wat IN de deur zit

thx!
chris :D

Erik 11-03-2006 06:38

Quote:
Originally Posted by breadfan83
ja bedankt voor de tip, maar met toontje heb ik al gebeld
die wist me meteen te vertellen dat ie ze niet had...
zoals altijd
probleem is dat ik maandag tot en met vrijdag in driebergen zit, en in t weekend op zaterdag moet werken tot 1700u
als ik dan klaar ben is toon dicht :(

maar ervaring leert me dat t een beetje n luie donder is als t op zoeken aankomt
t zou niet de eerste keer zijn dat ik n half jaar lang aan t bellen ben voor iets, en nooit heeft ie wat ik zoek, als ik dan langs ga staan dr containers vol met mijn schatten (ietsje genuanceerd, maar tis duidelijk zo :D)

de kampen ben ik ook al afgeweesd, maar die kunnen me ook al niet verder helpen

BTW waar zit toon nou ergens? op de oude plek nog of is ie nu al naar t milieupark verhuisd?
en waar zit jij? al ie al bij t milieupark zit, zit je zeker bij die kranen op de hoek, niet? is dat niet milcon ofzo?

yup :D ik zit daar bij die gele frikandellen kranen op de hoek Milcon genaamd :rolleyes: , en kan je dus ook vertellen dat hij (toontje zoals jij hem noemt, weet zijn naam niet) er dus daar al zit,
kom er zelf redelijk vaak, heb laatst nog bij hem achter een contactslot voor een alfa "gedemonteerd" :tongue: , maar als je eens tijd hebt moet je gewoon eens langs gaan mag je meestal "onder toezicht" eens langs de schappen lopen, er ligt daar genoeg kan ik je zeggen ;)
hoop dat je eens de tijd vindt, misschien komen we ons wel eens tegen als ik weer op de uitkijk lig in een hoogwerker ;) :cool:

Grtz Erik (& ONtopic)

bugs 11-03-2006 13:54

je hoeft alleen maar een gaatje te boren in het deurpaneel. en ik denk dat je de bevestigingsplaatjes (in de deur, achter het deurpaneel) voor de vestelling ook nodig hebt. die zitten er volgens mij ook niet op.
ik beloof niks, maar as week ga ik misschien nog wel naar de sloop.
dan hoort u nog van mij!

breadfan83 11-03-2006 15:36

Quote:
Originally Posted by bugs
je hoeft alleen maar een gaatje te boren in het deurpaneel. en ik denk dat je de bevestigingsplaatjes (in de deur, achter het deurpaneel) voor de vestelling ook nodig hebt. die zitten er volgens mij ook niet op.
ik beloof niks, maar as week ga ik misschien nog wel naar de sloop.
dan hoort u nog van mij!

ik dank u vriendelijk :D

Menace 12-03-2006 12:17

je kan natuurlijk ook gewoon zoeken naar n ouwe typ edeur waar ut al inzit en hele deur omzetten, zit je ook niet met extra werk...
Heb ook al n stel deuren gezien op MP ouwe type mk2 waar die spiegels ook nog op zitten...als je daar nou es 1tje van mailt wat n btje i nde buurt is heb je ook n set spiegels...

breadfan83 12-03-2006 14:04

Quote:
je kan natuurlijk ook gewoon zoeken naar n ouwe typ edeur waar ut al inzit en hele deur omzetten, zit je ook niet met extra werk...
Heb ook al n stel deuren gezien op MP ouwe type mk2 waar die spiegels ook nog op zitten...als je daar nou es 1tje van mailt wat n btje i nde buurt is heb je ook n set spiegels...

heb dr potverdrie net nieuwe deuren ingezet...
naja, das eigenlijk wel n stuk beter idee :D

ik zal eens zoeken op MP. eens zien wat ik vind
thx

All times are GMT +1. The time now is 18:42.