![]() |
Zeldzame Polo g40
Een polo g40 uit 1988. Dat lijkt me toch redelijk zeldzaam!
Polo GT G40 (alleen is het volgens de RDW geen origineel Nederlandse auto en volgens de verkoper wel.. hmmm...) |
NH-DZ-77..
Datum eerste afgifte Nederland 21 december 1995 Datum eerste toelating 28 juli 1988 Datum aanvang tenaamstelling 13 augustus 2005 |
kijk maar naar het kenteken import 95 ofzo
o net te laat zie ik |
Van de 2 zijn er geen g40's in Holland verkocht
Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming POLO COUPE G40 85 KW Kleur(en) Zwart Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1272 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 811 kg Maximum massa voertuig 1.250 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 405 kg - geremd 650 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 21 december 1995 Datum eerste toelating 28 juli 1988 Datum aanvang tenaamstelling 13 augustus 2005 Vervaldatum APK 26 augustus 2006 |
Als het af fabriek al een G40 was kan het ook geen originele nederlander zijn.
|
p.s. Hee HJ zeg eens tegen je baas dat de site het niet in Firefox doet :(
|
Quote:
Ja ik vond het ook raar tot een kennis van mn buren ook met een polo 2 g40 kwam!Is origineel maar heel zeldzaam volgens hem> |
Quote:
Dat klopt, in Duitsland zijn er circa 500 geleverd. Die in nederland zijn dus naderhand geimporteerd. |
Mijn broer heeft er een gehad,
was een orginele polo 2 g40 van 1989. grt michael |
Quote:
Ga je schamen! HARD schamen Jurgen! Eerste serie, voor homologatie van de Polo G40 cup,. dat waren er (om en nabij de ) 500 stuks. Polo G40 cup -> +/- 50 stuks (kan ook maar zo 100 of meer zijn geweest) Tweede serie (niet meer voor homologatie, ook niet meer zo exclusief qua kleur) +/- 2000 stuks. |
All times are GMT +1. The time now is 18:52. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.