ZENDER 3-delige achterklepspoiler MK1
Te koop:
Een Zender achterklepspoiler van een Golf MK1 inclusief de strippen die langs de zijkant van het dak lopen. Af te halen in amersfoort voor € 45,- Voor meer info kan je pm'en of bellen met 06-24141030 |
van wanneer tot waneer zat die spoiler op de GTI? Of was het een optie?
Heb ze wel eens gezien maar "alleen" op GTI's met brede achterlichten. De mijne is van '79/'80. Hoe bevestig je zo'n ding? Boren?? Hoor et graag van je (of van iedereen die er verstand van heeft ;) ) |
Zo'n drie-delig "zender" spoilertje als het goed is :)
Kun je schroeven maar evt ook lijmen. |
Quote:
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten. Want mijn golf gti 2-77 heeft ook gaatjes waar de spoiler hoort beide kanten 3 gaatjes. :dunno: :dunno: groeten |
@Alex: Is nooit een optie geweest, maar wel een gewild accessoire. Momenteel zijn de meningen er over verdeeld. Ik vind het goed staan, heb hem op allebei mijn Golfjes: :cool: Anderen gruwelen ervan.
@Tiefleger: Dan heeft kennelijk iemand ooit zo'n spoiler erop geschroefd en is 'ie er later weer vanaf gehaald... :D |
Quote:
Dank je!! Twijfel twijfel @WilliamF: Ik denk er nog ff over na. Als je em kwijt kan, mooi doen! |
Quote:
Omdat de spoiler voor veel rotterij zorgde. Ik heb de mijne er gewoon opgekit, zijn niks geen schroeven aan te pas gekomen. En ik vindt het ook bijzonder sportief staan :) Voorbeeld, mijn auto: |
ja idd...fijne ervan is ook dat je hem volledig aan de ruit kan kitten van achter dus dat heb je er opzich ook weer snel vanaf :D
|
Als ik zelf een nog een MK1 had gehad had ik hem er zeker opgeschroefd, ik houd niet van spoilers maar dit is sportief en stijlvol tegelijk... (up)
|
up
|
up
|
prijs verlaagd...(een beetje).
|
Past ie toevallig op een MK2:)? Daar hebben ze nou nooit is een mooie spoilert voor :(!
|
Neen, dat heb ik zelf ook al geprobeerd... was inderdaad erg leuk geweest.
|
up
|
Up
|
up
|
Moet ik die zijkanten vast schroeven? En is 45€ de vaste prijs?
Verkeerd die in een goede staat? Groeten, Rene |
All times are GMT +1. The time now is 20:08. |