![]() |
tv uitzending...
aanstaande zondag om 16:30 komt er op RTL transportwereld een uitzending over bedrijfswagens...
hierin is ook een stuk opgenomen over bedrijfswagens met schade... hiervoor komen ze bij Alacar terecht en bij mij :) op de vestigging in Delfgauw... hierbij kom ik als het goed is ook een paar keer in beeld :woowoo: ... ook zal er waarschijnlijk de Scirocco van rocco op de achtergrond te zien zijn... dus kijkt allen zondag... groetjes Johan... |
hehehe ff opnemen dus!
|
:( heb geen video recorder en geen dvd recorder...
neem jij hem voor me op ;) :rolleyes: |
doe ik!
|
ok dan relaxed... zie ik je wel op de volksforum meet hoor ik wel wat je krijgt ;) thanks :hug:
|
oeh ffkes kijken dan!...geen volksforum.com sticker op je werkkleding geplakt zitten toevallig :D
|
kijk bijna altijd naar transportwereld dus zal xtra opletten;)
|
Hoi allemaal,
Even een correctie op de tijd van uitzending! Het is om 19.30u op RTL7 bij RTL Transportwereld. Dus 19.30 ipv 16.30! Groetjes VWRopie |
zo ff kijken dan :D
|
De Rocco gespot! Was jij degene met het witte haar? of die andere...
|
Hij was Johan!! :D
sorry kerel.. kon geen lege VHS band meer vinden :( hoop dat iemand anders het voor je op heeft kunnen nemen je kwam wel ff flink in de picture zeg! :cool: |
Diegene met dat witte haar is Paul, zijn collega.
|
Leuk stukje, heb ik het bedrijf alvast even gezien...
|
ja ik vond het ook wel even een leuk stukkie...
die blonde dat is Paul zoals ropie al zei en die kale :redface: dat ben ik hahahaha... de Rocco van Rocco was ook wel effe in beeld ja... ik hoorde dat Rocco het heeft opgenomen voor me Rene dus ik heb het wel... anders komt het volgende week zaterdag nog een keertje en dan wel om 16:30 :rolleyes: Dus voor iedereen die niet genoeg van me kan krijgen volgende week zaterdag de 11e om 16:30 :woowoo: |
shit gemist...kzat te wokken:(
|
rocco's scirocco gespot;) lache!
|
hahahha, wist niet dat jopie erop kwam, maar was aant kijken en zag ineens je voorbij schieten, lache man
|
ikke blij!! Ik heb een wereldberoemde scirocco nu ;)
Lekker bekkie hoor Johan.. en wat was MArtin braaf.. whaha |
heb het niet gezien(sjjjjit)
ik had je rocco al een maand of twee geleden al gespot, hahaha |
Altijd leuk met je kop op tv :D
|
All times are GMT +1. The time now is 06:04. |