![]() |
ff voorstellen maar:
Mijn naam is Bjorn en ik woon in het mooie rottevalle ,
waar de polderwegen nog lang ,vlak en egaal zijn.... :D Ik rij als daily een golf III variant 1.9d,en ben nu bezig met een '86 Golf II GTI (kr) ,(kleine zijruitjes....[kwijl....])zal binnenkort wel ff wat fotos posten. |
Welkom op het forum, ben beniuewd naar de fotos.
|
hoe??
Als ik de fotootjes een maal heb geupload ,hoe krijg ik ze dan in de post reply??
:chair: |
hier een link hoe het moet http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
komt die dan he!
![]() |
binnenkantje........
kan wel wat worden he ,?
|
binnenkantje.sorry
![]() |
Ziet er goed!!!succes ermee!
|
dit is dan m'n projekkie voor de eerste....3/4 jaar!
Ben aan het nadenken over Schmidt revolution classic's 16 inch, een sprintbak(4+e uit II'er?) :rock: ,en ik moet nog een schermstukje inlassen...als het een beetje meezit .... :cool: ook nog ff een kompressortje? whoehaha... :woowoo: |
te gekke ideeën!!ga je dat alleen doen?ik zou geen 16inch nemen maar 14 en plat op zijn buik ;)
|
ja is wel heel errug stoer..
maar dan met de schmidt's die het binnenste velgdeel mat hebben.. oh,ja alle originele ruiten zitten er nog in ook,snel is ie ook wel ga 's ff het vliegwiel wegen.......volgens mij is tie afgedraaid of zo ik ben een vr gewend maar dit is zelfs sneller dan mijn eerste golf:een II 2.0 special! |
velgies...?
dit zijn 15"
![]() |
dit zijn natuurlijk th-line maar dat wist je waarschijnlijk al. :rolleyes:
|
hee lstrak bakkiemet goeie plannen
ga zo door en blijf pics posten |
Nee ik ga niet alles alleen doen...als er nog iemand in de buurt van drachten /surhuisterveen ook net zo golf- ziek is als mij :D,laat 'm dan ff reageren .....
|
ik zuid holland ben ok met me eigen golf bezig om te bouwen maar doe alles beetje bij beetje!heb vorige week zijn uiterlijk en ga me nu concentreren met de motor ;)....laat je die dunne bumpers op je Golf?of ga je dikke g60 bumpers nemen!
|
Nee Houd De Dunne Bumpers,staat Wel Strak Vooral Als Ie
"plat Op Z'n Buik Gaat" |
Netjes :)
|
All times are GMT +1. The time now is 22:16. |