![]() |
Goed MK2 1.6 blok / bak / boom - pakketje
ik verkoop mijn 1.6 motor uit de MK2!
het blok loopt prima als t warm is, maar houdt zich een beetje in als t nog erg koud is. ik vermoed dat de brandstofpomp niet helemaal super is of dat er ergens iets verstopt is. hij zoog laatst bij een vacuumslangetje van t remsysteem valse lucht aan waardoor ie stationair op drie cilinders liep. bij hogere toeren (boven de 2000-2500) was dit opgelost en was ie lekker pittig. de bak is nog prima (4-bak) en de boom zit er ook bij. zoals ik al zei: ik weet niet zeker wat er met de motor mis is, maar ik vermoed dat er iets vervuild is door die "luie cilinder" of dat de brandstofpomp zelf lui is geworden en zijn taakje niet meer helemaal naar behoren doet. de vraagprijs (omdat er een prijs bij moet) zetten we maar eens op 225 euro ik weet t, tis veel, maar daarom is t ook een vraagprijs. de motor ligt er nog in en kan dus lopend gezien worden. de reden dat t blokje weggaat is: KR! voor de kilometerstand moet ik dalijk effe kijken doe ik nog wel, maar tis me buiten nu nog wat te koud :D |
€50,- van de prijs af
niet omdat t in de weg ligt ofzo, maar omdat ik weet dat 225 euro n beetje hoge drempel is voor dit blok... bied maar wat, misschien dat je t dan mag komen ophalen je kan t nog horen lopen, en alles is volledig compleet en origineel! |
schop omhoog!
|
Quote:
ik zal dit morgenavond effe voor je nakijken de auto staat effe 130 km hiervandaan :D en wat de motorcode betreft... t is een 1600 uit 87, om precies te zijn de vierde maand. dus dan ga ik ervan uit dat t een PN blokje is op kenteken staat echter 53 KW, en als ik me niet vergis is dat van de RF maar die is geloof ik pas later in dat jaar gekomen... t enige verschil tussen deze twee is volgens mij de andere carb. dus mocht t dan een PN zijn en zou je de carb verwisselen heb je alsnog een RF voor koppel of pk's heeft dit echter niet veel zin, zit nauwelijks verschil tussen de twee... edit: op keuringsrapport staat 45.679 KM en hiervoor is ie al n keer rond geweest, dus dr kom nog een ton bij sinds de keuring heb ik n paar honderd KM gereden, waardoor hij nu dus anderhalf ton achter de rug heeft :D mijn andere golfjes hadden minimaal 2 ton op de teller en gaven ook geen problemen, dus getallen zeggen nix he :D |
huh? waar is de post van gert gebleven? :confused:
naja, iig omhoog omhoog omhoog!!! komop mensjes, k moet effe weer wat centen hebben voor alle onderdelen-onderweg :D |
Ik wilde m deleten maar op het verkeerde knoppie gedrukt
Gelukkig heb je m ge quote |
Quote:
je zult me trouwens effe moeten zeggen waar ik de code kan vinden op t blok, want ik weet dus niet zeker welke van de twee t is...RF of PN |
kan ook heel mooi zijn als woonkamerdecoratie...
glasplaat dr op leggen en je heb een fijne VAG salontafel! gebruik t om in de koude wintermaanden je slaapkamertje op te warmen. zo zie je, te gebruiken op 1001 manieren, en nog niemand die t wil? waar ligt t aan mensen? |
Ik zie dat mensen in andere topics vragen voor losse onderdelen van een 1.6 blokje...
als ik genoeg van t blok kwijt kom om uit de kosten te komen kan dit blok ook gestript worden en in onderdelen worden verkocht! dus mocht iemand iets nodig hebben, zet je maar effe in t lijstje, en dan zal ik zien of t loont om de zooi uit mekaar te halen. dus, lijstje: Onderdeel: Naam: |
tis een RF
PN kwam rond 90 code is te vinden op het onderblok achter de ontsteking [soms heel onduidelijk] |
Quote:
ok, kope? :D ik heb in dit klote weer geen zin om in de motorruimte te kruipen, dus ik ga dr vanuit dat t idd een RF blok is. (btw, op de papiertjes staat 53 KW, en RF is t enige blok met 53 KW in die tijd... logische conclusie, mijn golfje heeft RRRRRRF) |
[QUOTE=breadfan83]ok, kope? :D
nee dank je heb er zelf een in de garage en m'n vrouwtje een in de auto met 300000 op de teller :D |
Quote:
dus je wil me gaan vertellen dat dat blokje , dat arme arme arme blokje, daar helemaal moederzielen alleen in de garage ligt? dat kan niet! kom geef m n vriendje, n soortgenootje, om mee te spelen, koop mijn blok! :D |
mods,
hier kan een :lock: op k heb t blok in mijn andere topic gezet waar alle andere aangeboden onderdelen ook staan. |
Mag 'n slotje op!
Danku. |
All times are GMT +1. The time now is 00:35. |