winterslaap?
Zijn alle type 3 rijders in winterslaap of wordt er hard aan de bolide gewerkt?:dunno:
|
Hehe, ik gok op knutselen :)
|
laten we het wel hopen:)
|
Quote:
klopt, alleen niet aan de type3 :( Ben druk thuis bezig de garage op orde te krijgen, en daarna moet er boven weer een babykamertje bijgemaakt worden |
Quote:
Gefeli alvast! Die dingen gaan idd ook gewoon door. |
babykamer is klaar!!! in mei wordt de kamer bewoont:)
ps ooit iemand gordels achterin gemaakt in een type 3. Dit tbv. van het vastzetten van de maxi cosi:) moet ook gebeuren |
Quote:
Jawel, ik heb 2 3punts achter in de vari zitten..... wat wil je weten? |
Hard werken valt wel mee. Eerst RDW "keuring" en APK (vrijdag a.s.), dan kenteken krijgen en platen halen. 19 maart moet bij directe goedkeuring dus wel haalbaar zijn :tongue: .
|
waar dat je de bevestigingspunten hebt zitten eerlijk gezegt...je gebruikt standaard gordels (bv golf kuch kuch)
|
goed zo brother(s)....ben wel benieuwd naar je bakkie
|
Quote:
Nog een weekje of 10 รก 12 dus tot de uitgerekende datum ... pfff, dan wordt die kleine van ons alweer 3 !!!! Wat de type3 betreft, ach in April schorsen we die gewoon weer een jaartje :redface: :( |
goed gerekend :)
|
Quote:
ik gebruik de originele bevestigingspunten in de raamstijl bij het zijraam/c-stijl, onderin en in het midden. Ik heb gordels op de volksworld show gekocht, geen rolgordels, zijn in vele kleuren te krijgen. |
All times are GMT +1. The time now is 16:48. |