Welke skirts MKIII
Hey mensen,
ik zit druk rond te kijken op het net op zoek naar mooie skirts voor mijn MKIII (5-deurs) maar ik vind het assortiment, voor zover ik het tegen kom, nogal klein. (Ik ook niet veel verder dan de geijkte sites zoals nlpower, skg en tuning.pagina enz.) Nou hoopte ik dat jullie een paar goede sites voor mij weten waar ik een setje mooie skirts kan vinden, of dat jullie evt. foto's plaatsen van jullie skirts met de vermelding waar ze vandaan komen... Dan kan ik mijn MKIII voor het voorjaar "afmaken" (bah wat een vies woord, hij is nooit af!) Groeten VWTDIGT |
Ik vind persoonlijk de R32 look skirts wel mooi, simpel maar strak
|
Ja vind ik ook wel tof! Maar zouden ze goed passen? (en ik hoor heeeel veel negatieve verhalen over NLpower...)
Iemand ervaring met deze skirts? Op de rieger site hebben bijna lle golfjes 3 dezelfde skirts... Ik vraag me ook af welke dat zijn... |
Quote:
met zijskrts van nl power niet maar met hun zelf wel.ik zit al 3 jaar te wachten op een verlagingset voor een golf,half jaar op een een intrude rvoorbumper en matten voor in mijn auto. :chair: |
Quote:
Rieger M3 skirts, vindt ik persoonlijk het mooist............ die van Rieger passen echt perfect heb ik zelf ook,maar zijn ook vrij priijzig. voor foto's http://home.planet.nl/~viss2212 suc6 Michael |
Quote:
geen skirts, vind ik persoonlijk het mooist............ :woowoo: |
Maar verder niemand foto's van skirts op een 5-deurs?
(Mick, zijn die er ook voor een 5-deurs dan? En waar beste;d?) |
Quote:
vlgs mij zijn 3 en 5 deurs skirts hetzelfde, maar dat weet ik niet zeker. Lijkt mij dat onderstel van Golf 3/5 deurs hetzelfde is............ ik heb ze bij Lynx Car Design gehaald. suc6 Michael |
|
Quote:
Niks aan toe te voegen.. |
wat voor voorbumper heb jij nu dan? of wat ga je er op kopen daar moet je dan je skirts beetje op aanpassen zelf heb ik gekozen voor deze. en vind ze niet verkeerd staan
succes greetz Ronald |
Ik vind deze wel errug netjes :D , geen 5 deurs, maar voor de pas maakt dat niet uit.
Zijn van Kerscher, ABS kunststof. |
waar zit het verschil tussen de skirts van de 3 en de 5 deurs :redface: ?? de lengte van de auto's zijn toch allebij hetzelfde dacht ik eerlijk gezegd. Heb het nooit zo vergeleken :D
|
Quote:
Ik weet t eigenlijk ook niet... Past een 3-deurs skirt misschien op een 5-deurs? iemand die dat toevallig weet? |
Maakt niet uit. skirt monteer je aan de zijkant van je dorpel, niet op de bovenkant van je dorpel
|
Zijn die van een 5 en 3 deurs precies even lang dan? :dunno:
|
Naar mijn weten wel, maar wij kunnen de proef op de som nemen, meet je dorpel op, dan doe ik dat bij die van mij (3 deurs).
Kale dorpel uiteraard. |
Alsof de wielbasis van een 5 deurs anders is dan die van een 3 deurs .
Als dat zo was dan bleef VW verschillende onderdelen maken :D |
Oke thnx Gert, duidelijk!
|
ik zie toch hele leuke bumpers en zijskirten langskomen
ik ben persoonlijk meer voor cleanen en origineel maar zit nu toch echt tw twijfelen of ik geen r32 pakket moet nemen |
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |