![]() |
golf 4 leer
hey mensen , ben nog vrij nieuw hier op het volksforum! dus eerst maar ff voorstellen , zit trouwens ook op het vwforum en de vr6club holland!
ik ben Eelco , en rij dus een vr6 highline , jullie kennen me misschien wel van andere forums ;) er wordt momenteel weer hard aan mijn auto gewerkt , weer nieuw project , daar open ik destijds wel een ander topic voor , maar nu mijn vraag , past golf 4 leer interieur makkelijk in een type 3??? deurpanelen zal wel niet kunnen , maar de stoelen dan??? zoek namenlijk beige leer ipv de zwarte die er nu in zit... ik hoor het wel van jullie ;) |
niemand????
|
moet je die stoelen kopen? anders kun je ze beter laten overtrekken
|
met wat kleine aanpassingen ,krijg je dat er wel in
|
Ja is goed te doen ik heb het ook tis niet zo veel werk.
Heb jou ook in mij msn-lijst staan wij spreken elkaar daar wel ff... |
Quote:
Kun je het hier ook vertellen? Ben ook wel benieuwd naar welke aanpasingen nodig zijn! |
volgens mij heb je dan ook de rails nodig van een IV dan gaat het wel
|
nee je hebt de rails niet nodig
|
Wat heb je naast de stoelen en bank dan wel nodig om dit in een type 3 te zetten en wat zijn de kleine aanpassingen? Is het eventueel ook mogelijk om een interieur uit een 4/5-deurs in een 2/3 deurs te zetten zonder teveel moeite..
|
Quote:
Een probleem wat je dan zeker hebt is dat de stoelen niet meer omklappen. |
dat bedacht ik me naderhand ook idd.. Maar wat heb je nodig naast de twee stoelen en de achterbank om het netjes in een golf 3 te krijgen? en wat moet je precies aanpassen?
Lijkt me wel heel vet om dit in een golf3 te hebben! :D |
Iemand een idee??
|
Ik zou het gewoon niet doen! Gewoon golf 4 leer voor de golf 4's laten :D :D :D
|
de middengeleider is bij een golf 4 anders deze zul je dus ommoeten bouwen..doormiddel van de oude weg te slijpen en er een plaatje op te lassen waar de stoel met 2 boutjes in het midden word aangezet.
achterbank is ook niet denderend moeilijk, waar de bank in delen klapt een horizontale as monteren en boven moet je beetje crea bea zijn met ophangpunten. ik heb ook ergens voorbij zien komen dat zelfs de deurpanelen met beetje duw en trek werk te monteren zijn op de deuren alleen sluit het dan voor geen meter aan met je dashboard :p |
bij mij heb ik geen middengeleider aan hoeven passen.
|
zo bedoel je dit is ook van een golf 4 recaro ik heb geen foto van de achter bank maar die is ook van golf 4 Dit is ook van een 4 deur vol elektrisch en memory er Dus mijn stoelen willen wel wat voor over
![]() |
Kijk dat bedoel ik :eek:
|
Quote:
en hoe doe je dat als er mensen willen instappen? |
Quote:
niemand komt achter in behalve men dochter haha Maar dat wil wel ik heb er al een x in gezeten met 4 volwassenen |
volgens de verkoper past dit in een golf IV dus passend te maken voor een golf III, klopt dat????
ps: kan ik dit ergens laten doen, golf IV leder in een golf III inbouwen< niet dat ik er zelf geen zin in heb, maar met mijn handigheid sloop ik de hele boel! |
All times are GMT +1. The time now is 11:54. |