mk1 met quartet set.... welke wielen???
Welke velgen (lekkere simpele wielen) in 15"of 16" staan echt dik onder een mk1 met quartet set???
Tuurlijk ik weet dat het een eigen smaak moet zijn, maar wie weet hebben jullie een paar piccies om ideen op te doen.... Kan er natuurlijk BBS RS onder zetten, maar als daily driver blijf ik dan wel heel erg vaak poetsen... tsjuus... |
ik vind deze wel mooi staan onder een quartet set:
|
Quote:
Kijk eens bij het Cabrio forum www.golfcabrio.com, daar staan zoveel voorbeelden dat je er waarschijnlijk duizelig van wordt :D ik vind mijn eigen velgen (uiteraard) erg dik staan...kijk maar in dit item: Mijn Cabrio |
gepolijste 15 inch classic lines staan ook altijd super, en zijn makkelijk bij te houden, omdat het gesmede velgen zijn..
|
classicline's |
wil eigenlijk wel een rand erin denk ik... dus misschien iets van Borbet of schmidt
T-borbet in 14"misschien iemand foto's ??? |
me eigen wagen met een quartetset en schmidt TH-line. |
of steffan's natuurlijk...... |
zijn ook te koop |
kost da dan die wielen.... maar das denk ik 17" of niet???
Ik wil eigenlijk niet al te veel aan de carrosserie doen hoor... |
up
|
ats cup in 7x 15.. wel in topstaat..
een maat van me heeft ze ook onder ze cabrio gehad.. die was groen metallic met quartettset... lekker fout maar wel erg uit die tijd... |
Deze zijn niks speciaal maar ze zijn nog altijd één van men favoriete Daarom staan ze ook onder mijn hé :rolleyes: |
Quote:
das het mooie je hoeft niks aan de carroserie te doen.. het zijn bmw contour m3 velgen met een in mercedes silber gespoten hart en gepolijste randen.. velgen hebben adapters van 4x100 naar 5x120.. en zo goed als nieuwe dunlop sp doe een leuk bod |
All times are GMT +1. The time now is 23:01. |