hulp gezocht golf1
hulp gezocht wie heeft er voor mij een beschrijving voor het vervangen van de vulpijp van de bezine tank van een golf 1 cabrio de mijne is kapot
wie o wie heeft er een duidelijke beschrijving alvast bedankt |
ophanging loshalen slangklemmen onderaan ook....en vulpijp eruit...toch :D ? (foto in de gallery is van betere kwaliteit he) |
als je pech hep de 3 verrotte schroeven uitboren in de carrosserie, ontluchter loshalen , en onder bij de tank de eerste slangklem loshalen diegene van de vulhals dus.
15 min werk totaal. EPS heeft RVS pijpen liggen. |
heb een nieuwe besteld bij de dealert met korting als hij weer 14 jaar mee gaat vindt ik het best
|
Quote:
hmm kan jij die pagina in scannen en mailen naar frankpr1@planet.nl |
ja heb ik net gedaan...staat in de gallery onder "vulpijp" (vw parts)...zoals ik al zei...daar kun je hem in beteree kwaliteit afhalen
|
eerst de tank zovermogelijk leeg rijden dan de vulpijp losmaken
|
Quote:
wel zo makkelijk ja :D |
dus niet met volle tank hahahah
nee heb het al gezien nieuwe is besteld is een eitje bij de mijne nu wachten tot maandag tot hij binnen is |
gelukt met de foto?
|
Quote:
Hebben ze die weer? Toen ik hem wou bestellen hadden ze hem niet meer vorig jaar. |
Quote:
meeste benzinetanks hebben een keerklep erin zitten, gewoon zo schuin mogelijk opkrikken . @Jurgen weet ik zo niet of ze de vulpijp weer hebben. |
Quote:
Vergeet de bout niet die halverwege door een ophangbeugel van de vulpijp gaat. |
En kijk gelijk even of je ook roest hebt aan je vulopening in je carroserie !!!
Grtz........... LRR |
jongens jullie zijn geweldig oude is er onderuit en nieuwe van de dealert zit er op niet goed koop maar goed
10 bonus punten voor volksforum :lol: is wel wennen iets vragen en antwoord krijgen zonder offtopc gezwets |
hehe off-topic gezwets rulez :rock:
zolang er uiteindelijk maar een zinnig resultaat uitkomt :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:22. |