Aangereden! $^µmù%frppfl
De pic zegt genoeg :chair: :mad: :mad: :mad: Mijn geliefde ... net aangereden... |
AAARGHHH! Klodo's :(
Wel iemand die z'n naam en adres achter gelaten heb hoop ik? |
Echt Zonde
|
pappiererij is in orde ... maar of hij in orde komt... :(:(
|
wtf...... dude das kut zeg
|
Zonde zeg. Is natuurlijk wel op te lappen, maar betwijfel of dat financieel gezien interessant is.
|
shit ik krijg de foto niet te zien???
Maar wel kl.tt. |
Quote:
Emotioneel is ook een factor voor het oplappen. |
True
|
maar daar kijkt de verzekering helaas niet naar...
tenzij je een taxatierapport hebt! Bertje, ik hoop echt voor je dat het in orde komt met deze liefde, anders zul je een nieuwe liefde moeten halen en deze strippen... duim voor je! |
Tis wel een rabbit uitvoering. Strippen is zonde vind ik persoonlijk. Misschien kan iemand anders je helpen als je zelf de kennis niet hebt.
|
ai...dat is een klote schade om te fixen. Hoop dat het positief voor je uitkomt.
|
Zonde!
|
Emotioneel heeft deze auto enorm veel voor mij,heb er zolang naar gekeken, ben er als kind in gevoerd geweest, op men geboorte bracht men vader mijn moeder naar het ziekenhuis toen ik geboren moest worden... was -17°C... allemaal herinneringen, in 0.1 sec waren ze compleet in de war... ik had nog zoveel plannen,vf meeting,retro mania, en noem maar op...
Totaal kut accident dat had kunnen voorkomen zijn... Ik reed door het groen,wachte om verder rechtdoor te rijden (omdat er autos wilden draaien) stond 15 sec stil, en dan *klap* ...pfff hoe kan zoiets, hoe kunje dit niet zien |
ik heb m'n minuut stilte al gehouden... zo kut vind ik het voor je... gun je niemand
vooral omdat ik weet wat hij betekende voor je, en welke plannen je allemaal had!!! |
Sterkte :cry:
Hoop dat het goed komt ! |
Jammer man.. Ik hoop dat je het zelf kunt doen of dat net de juiste mensen kent..
|
aiii zonde man....zonde:(
|
shit happens :( :mad:
|
Zwaar balen zeg! Hoop ook dat je de Golf 1 weer kan oplappen.
Sterkte! |
All times are GMT +1. The time now is 06:47. |