Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=87)
-   -   hulp met verbouwen van m'n vooras!... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18048)

screwloose 19-02-2006 19:42

hulp met verbouwen van m'n vooras!...

ik ben vol goede moed begonnen met het verlagen van mijn 1300, '78-er kever, as eraf, hoop losse meuk maar ik heb geen idee hoe nu verder, de spindels en stabilisator zitten momenteel nog aan de as en ik heb hem een klein endje uit elkaar, ik wil hem verlagen met rasterplaatjes maar ben bang het een en anders definitief om zeep te helpen!!
verder wil een van mijn vrienden wel lassen maar die heeft daar nog niet zo heel veel ervaring mee en het is wél een vooras dus die krijgt nu en dan flinke opduvels!!
kan iemand mij (tegen vergoeding) helpen?????

levis 19-02-2006 21:31

ken wel iemand op het forum die het aanbood voor een vergoeding. kijk eens op www.vwdepartment.nl

screwloose 23-02-2006 21:28

heb al een hoop antwoorden gehad hier en daar,nu nog boren, lassen en weer in elkaar zetten!...

vwcrewcab 23-02-2006 23:02

Gewoon ff goed uitvogelen wat je moet doen, dan is het best aardig te doen, echt veel kan er niet mis gaan, als je maar goeie lassen hebt!

screwloose 23-02-2006 23:06

nou, met mijn koekebakkers mentaliteit besteed ik het lassen mooi uit!! ik vraag me alleen af hoe de torsiestaven weer door het midden heen te krijgen, ik heb vrij veel geweld moeten gebruiken om ze eruit te meppen dus.... :green:

screwloose 03-03-2006 18:52

met een hoop vloeken, schelden en klooien toch gelukt en het is wel de moeite!
ik ben van:

naar

gegaan!!!
voor het hele verhaal even op de keversite kijken aub, mijn handen doen te veel pijn om hele verhalen te tijpen!... :rolleyes:

(B)ruud 04-03-2006 21:43

Quote:
het hele verhaal even op de keversite kijken aub, mijn handen doen te veel pijn om hele verhalen te tijpen!...

Copy-paste?? :D :D :D

Greetz Ruud

screwloose 04-03-2006 22:28

het zijn allemaal losse stukjes joh!! ben ik weer een uur mee bezig!!

screwloose 25-03-2006 14:16

ik ben wel happy met het lage rijden maar mijn vrouw heeft liever wat meer comfort... dat kan ik me voorstellen maar dit ziet er zoveel beter uit, nou zat ik te denken er highjackers of oppompbare dempers van bijvoorbeeld monroe tussen te zetten om de zaak zo een beetje "op te krikken". zou dat ook mijn comfort toe laten nemen?
dan kan ik namelijk voor een eind rijden de boel iets omhoog zetten en bij aankomst nog wat lager dan nu!...

lowghia 25-03-2006 16:45

staat stukken beter zo! maar hoeveel kun je hem verlagen met zo'n rasterplaatje? of is dit max?

screwloose 25-03-2006 19:50

ik kan nog wat lager maar dan ligt ie op zijn rubbers en dat rijd voor geen meter!! dan is ie nog stugger dan een mini!!...

vwcrewcab 26-03-2006 16:18

Rubbers kan je gewoon weg halen!

screwloose 26-03-2006 19:32

ik heb ze al ingekort maar weghalen mag NIET!! da's een APK afkeur punt! staal op staal!...
maar waar het om gaat is dat ik een beetje in rijhoogte wil varieren en op momenten dat ik dat wil verder kan zakken, door kortere dempers te monteren kan ik zoiezo naar beneden maar da's niet wat ik wil.....

All times are GMT +1. The time now is 05:04.