Hoe herken ik een origineel front?
Even een vraagje:
Hoe herken ik een origineel front van een golf 1? Zit er ergens een merkteken / onderdeel nr.? En zo ja, waar precies? Ik heb hier nl. een front liggen waarvan ik het niet precies weet, en via MP ben ik iemand tegen gekomen die een origineel front te koop heeft. |
Quote:
Als er geen vw opstaat, dan zal het wel "nep" zijn. Meestal zit het erin gegoten, en zo kan je het dus weten. |
er staan 2 vw tekens in gedrukt.
boven op de rechts van het slot. en tussen de lucht gaten achter de bumper. er zijn 2 soorten boven platen 3 verlagingen voor bevestigingen radiateur bj tot 93 1 verlaging voor bevestiging radiateur bj tot 79 gr ruud |
Prima hier kan ik wat mee! Tnx!
|
Golf 1 begint met 171
|
Ik zou dus naar iemand toe uit de buurt om een (uitgebouwd) 'origineel' golf 1 front te bekijken (vandaar dus de vraag).
Een vriend van me hoorde mij erover en vertelde me dat ie nog een nagelnieuw origineel frontje had liggen voor n vriendenprijsje :D |
Ik heb hier nog een orgineel front liggen (dus geen imitatie troep). Hij is nieuw en met de stickertjes van volkswagen met het onderdeel nummer er nog op.
150,- euro incl. BTW Doe maar even een pm als je interesse hebt. |
Bedankt voor je aanbod Robert-jan, maar ik ben al voorzien!
|
Origineel:
niet origineel: best makkelijk te zien toch... :D |
Ik heb hier nog een orgineel front liggen (dus geen imitatie troep). Hij is nieuw en met de stickertjes van volkswagen met het onderdeel nummer er nog op.
150,- euro incl. BTW Doe maar even een pm als je interesse hebt. __________________ heb je toe valig geen linker en rechter spartbord liggen die zoek ik nog orgineel :D er sttat toch ook het vw logo met audi logo in ge ponst kan je het ook aan zien |
All times are GMT +1. The time now is 13:09. |