Antilliaanse Spijl
Een kennis van me kwam deze tegen op Curacao afgelopen najaar. De opbouw op de laadbak zal wel van later zijn?? |
Kennis bij de marine?
Waar staat ie ergens op Curacao, kom er ook nog al eens :) |
Died komt uit Den Helder, daar wonen toch alleen maar marine mensen ;)
|
daarom, curacao, den helder...marine :)
|
In Den Helder is meer dan Marine. Gelukkig zit ik niet bij de Marine. :eek: Ik werk als krantendrukker in Amsterdam. Die kennis was daar op vakantie en zit ook niet bij de Marine. Zal eens vragen waar die foto precies is gemaakt.
|
Wat een toeval weer, ik weet trouwens ook dat ze croissants verkopen in Den Helder ;)
(heeft mijn vrouw ooit gedaan bij Hendriksen ;) ) |
Quote:
Zie je wel, er is meer in Den Helder. BV;Leuk historisch weekend in de zomer waar ook VW's staan! ;) Quote:
Kan iemand nog iets melden over deze spijl?? |
Nog meer Antiliaans roest - recent gespot
Wie van de kenners kan me vertellen wat voor spijl dit precies is? |
Quote:
'n Rotte. |
Heel dat eiland staat vol met die dingen, kan het weten ben er vaak zat geweest. (ik zit wel de marine)
|
Quote:
geen idee, maar volgens mij errug interessante achterkleppies (passen die niet in je handbagage? ;) ) |
Quote:
Den Helder wordt DE place to be van 2007 :tongue: |
volgens mij is t een pannelvan van de eerste jaren
maar ik kan me stierlijk vergissen |
begin jaren 60 zou ik zo zeggen (maar je kan niet zoveel details zien op de foto's)
|
Quote:
Gezellig, nog meer vw-liefhebbers in Den Helder!! :D Laat de marine die oude spijltjes maar mee nemen. Die boten komen toch leeg terug naar Nederland?? ;) |
Quote:
Ha, dat denk jij....!!!!! :tongue: We hebben al wel een keertje een Audi A4 van een of andere ambasadeur mee genomen... :D |
Quote:
Lijkt me wel een barndoor ofniet, als je zo naar de voorkant kijkt, zonder pet. En de achterkant met de grote motorkap. *edit* Nou ik trouwens goed zit te kijken van de zijkant is het volgens mij geen barndoor :S |
Quote:
Eh ja. Beter dan drugs, sigarretten of sterke drank. ;) Quote:
Zie je wel, het past vast in de helihangar; een paar spijltjes opgestapelt :D |
Die fotos van Stijn moet wel een 63er zijn. Nieuwe type louvres in de achterkant, bestuurderstoel ipv een grote bak voorin en de kleine achterklep...kan niet anders.
|
Quote:
en anders vliegen ze wel wat coke mee :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 05:10. |