Golf 2 16V onderdelen....te koop!
LET OP: Ik plaats deze advertentie voor een vriend van mij!
- Nokkenassen Schrick 284 graden + ketting voor 16v 350 euro - Revisie Bak 16V met boutjes ipv klinknagels 300 euro - G60 fusee stukken compleet met remmen, schijven en klauwen 180 euro - 2 Sparco Kuipstoelen met sledes en Schroth 4-puntgordels 450 euro - Digifiz compleet met bekabeling, sensors 8000 rpm 400 euro - Gepolijste inlaat 16V 50 mm met onderste deel erbij 250 euro - Achterremklauwen 38 mm gereviseerd 150 euro - G60 sideskirts, wielbogen en deurstrips 250 euro - afgedraaid vliegwiel 16V 75 euro - 1800 cc 16V PL motor met enkele aanbouwdelen 200 euro - Short shift voor stangengeschakelde bak 75 euro - 1 set nieuw type deuren golf 2 100 euro - Stuurbekrachtiging golf 2 compleet 150 euro - 2 stuks Weber DCOE carburateurs 45 mm 350 euro - benzine pompen 16V 75 euro - Adapterplaten van 5x100 naar 5x130 20 mm 250 euro voor informatie en dergelijke bel : 06-42127469 Dus ga mij er verder niet over uitvragen, ik heb ook maar gemeld wat er te koop is....... |
Zal in de loop van de dag eens even gaan bellen :)
|
sow....hij's wel duur....
|
400 euro voor een digifiz....pfff
|
Da zag ik ook nie zitte neej.
|
75 euro voor de brandstofpomp, is dat ook duur? Ik zou niet weten wat zo'n ding moet kosten :confused:
|
Als tie t allemaal kwijt is voor die prijzen, hoeft hij nooit meer te werken ;)
|
Ga het maar allemaal lekker nieuw kopen dan, ik spreek jullie later wel.
|
rallyegolf driver welke omgeving woont deze persoon ?
|
omgeving venlo
|
200 km is wel erg veel :(
|
Quote:
neen, ga maar es bij de dealer horen wat die dingen kosten... |
Quote:
Niet als je connecties hebt die regelmatig in Limbabwe zijn .. |
Oh ja dat is eventueel wel een optie :D
|
hey,
ik heb intresse in de G60 sidekirts en de shortshift ik weet niet of ik die kan gebruiken ik heb een 16v kweet niet of dat lukt bij mij |
Filip,
jij hebt een stangengeschakelde bak, dus die shortshift is geen probleem! heb je al naar het telefoonnummer gebeld? |
- G60 sideskirts, wielbogen en deurstrips 250 euro
voor die prijs heb ik het nieuw bij de VWdealer meegenomen :D normale nieuw prijs is 325 eurootjes beetje afdingen doet wonderen. (wilde ik ff met trots vertellen :D:D) |
Quote:
nee kheb nog niet gebeld maar heb wel intresse : kan jij niks regelen :D |
Rene, zijn die webers met inlaatspruitstuk?
|
nee dat niet, maar kan er wel een bijregelen eventueel, van een andere vriend van me.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:40. |