M.I.V.W event 2006
Bij deze:
de definitieve datum voor het M.I.V.W event 2006 is bekend: 18 juni 2006 :hitit: flyer: achterkant flyer: route: |
Quote:
Ik heb alle MIVW-meetingen meegemaakt, maar deze hebben nooit plaatsgevonden in de Groenoordhallen :D |
het wordt een druk meeting seizoen,.gezelli.
welke plaats komt deze meeting, of mag dat ook nog niet worden gezegd?? |
oooohhh
voordat de paniek uitbreekt: VW Movement heeft al een meeting op 25 juni 2006 We hebben meteen onze datum aangepast: M.I.V.W event 2006 zal dus op 18 juni 2006 gehouden worden!!! |
Ik heb m genoteerd!
|
I will be there :D
|
groot terein zo als ik zie in jullie gasten boek Teminste als dat het terrein is
|
I'll be there :rock:
|
tis op zeker een groot terrein, sterker nog , hetgeen je in ons gastenboek ziet is nog maar een gedeelte.
Ik ben in een lichtmast geklommen om die foto te nemen. ( even een plaatselijke paalzit-contest gehouden ) maar meer nieuws zodra het allemaal wat concreter is. |
lijkt me leuk! denk dat we ook wel af komen.
|
tering nico wat een lap beton..
moet goed komen dus... na een jaartje te hebben overgeslagen dit jaar maar weer eens kijken. Hopen dat ik de meeting kan vinden als ik op het terrein ben. |
Van de partij!!!!
Grtz..Vic.. |
T'zal aan mij liggen, maar ik kan nergens een gastenboek of wat dan ook vinden op MIVW. Alleen maar foto's van de leden, that's all !!
Grtz............. LRR |
|
Je zus, dat is een pittig terrein.....
Zou wel ff leuk zijn als wij daar ook heen gaan, doen ons best! |
Zelfde weekend als KCN-weekend Budel!
|
Mag ik ook komen? Of so, i'll be glad to come...
(BTW: is er iemand die alle meetings duidelijk op een rijtje heeft staan? Zou toch veel handiger zijn...) |
Dat zou idd wel erg handig zijn Big Mac Mark!
|
Quote:
Zo kan ik het gastenboek wel zien, maar heb geen opties links in beeld staan. Niet op m'n werk, en thuis ook niet. Vuurmuurtje staat uit hiero !!! Vaaaaaag Thanx voor de link !! |
Quote:
wolfsburg editions deze agenda hou ik altijd aan :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 14:47. |