Jetta MaNiA - GTI gekocht + foto's
He mensen,
In alle drukte vergeten hier te vermelden dat ik een Golf GTI uit '84 heb gekocht! Het is een 1800 8v (EV) standaard 112 pk, deze schijnt nu 130 te hebben. Ben er erg wijs mee! Trekt lekker vlot op! Hier een foto van hoe ik em kocht: Het kon natuurlijk niet lang duren voordat ik aan het poetsen geslagen was.. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: |
Ziet er goed uit, mooie auto
|
mooie wagen Johan, die gele NL sticker mag er van mij af ;)
|
wow.... super toll!
|
superauto!!
|
:rock: ziet er netjes uit, man
gefeli.... |
mooi! originele gti's zijn gaaf! niet te veel meer aan doen
|
Mooi autootje!
Wat is er aan veranderd dat ie nu 130pk heeft? |
Quote:
Jawel!! Origineel maken :D Oranje knippers gaan er strax in. Komt nog es een andere grill in, en als ik met niet vergis bumpers met een rode bovenstrip. |
Boooh, en ik dacht dat ik een oude GTI uit 84 had.. deze is nog ff 6 maanden ouder!
Toppie :D |
hoe heb je die poets klus geklaard? of komt het door de foto's dat verschil in kleur?
|
De 1e foto is inderdaad niet helemaal super. Maar zo wit en roze was ie wel!
Eerst heb ik met commandant 5 polish gepoetst, hier heb ik een schraap merk poetsmachine bij gebruikt. Dit goed uitpoetsen. Toen werd ie alweer mooi rood. Toen met lakstift plekjes bijstippen. En toen Meguiars derover! VEEL:D Deze uitgepoetst met de speciale Meguiars doek |
Quote:
Dan moet je de luchthapper van de motorkap en die aftermarket punchliners er ook afhalen. Auto is wel opgeknapt van die poetsbeurt! |
punchliners?
|
Quote:
Wat zijn aftermarket punchliners?? |
Dat zijn die sponzige stootstrips die vroeger veel op Vw'tjes werden geplakt. Aftermarket is dat ze er naderhand zijn opgezet, dus niet af fabriek. De originele zien er volgens mij anders uit.
|
Quote:
Weet je dat zeker??? Anders ruk ik ze er vanavond nog af! |
echt een wereld van verschil die kleur nu. nice job.
|
Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik dacht dat jij deze moet hebben.
Op een van de foto's zie ik het onderste randje nog zitten volgens mij. Deze is er ook geweest. En naderhand had je voor de GTI lijsten met een rood randje. |
Hm... ik stoor me niet aan die strip eigenlijk. Maar als het er niet op hoort gaat het eraf denk ik...
|
All times are GMT +1. The time now is 04:51. |