gezocht: daily driver !!
hallo,
ik heb sins een week een schuur gevonden waar ik (samen met een maat van me) kan sleutelen :D !! maar nu ben ik dus opzoek naar een klein VWtje (liefts een polo) om mee te gaan rijden als de jetta uit elkaar ligt ! het hoeft niet moeders mooiste te zijn als het motortje maar goed is ! het liefst +20 jaar oud zodat ik meer geld over hou voor de jetta ! ik had zelf en max prijs van 250 eurie in mijn hoofd dus hoop dat iemand me voor dat bedrag of minder aan een autotje kan helpen !? b.v.d. gr. Martijn p.s. als de jetta klaar is gaat hij (de tijdelijke auto) niet weg maar gaat een die maat van me er mee rijden omdat hij dan aan zijn auto (een corrado VR6 3.0L) het een en ander kan gaan veranderen!! |
Moet je is zoeken op marktplaats bij oldtimers...
Staan erg leuke oude mooie bakkies tussen ;) Goedkoop verzekerd en mooi rijden ! |
hey gisteravond een polo 1.0 coupe gekocht uit '85 met 55.000 (155.000??) op de teler !
hij is donker (lees mat) rood en er zitten rondom deuken in !? met andere woorden hij is onogelijk lelijk !! gr. Martijn er kan dus een slotje op !!!! |
All times are GMT +1. The time now is 22:01. |