Le Bugshow @ Spa 2006
De Wörthersee onder de luchthappers zo ongeveer, datum voor 2006 is bekend!!
:dance: |
dat wordt Lowlands een keer missen denk ik!!!!
Wil hier toch ff wat liever naartoe!!! grtz..Vic.. |
Spa is echt vet, ik ga er zeker heen!
|
Ga zeker weer heen en dit keer met een heleboel uit het oosten van het land is de bedoeling SPA is echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
Gaan we lekker HANG LOOSE |
ja zeker naar spa, vette meeting man
|
hellyeah mooi feest
|
Hinnuh!! :rock:
|
heb wel geen luchtgekoelde maar hoop dat ik er dit jaar een keer zal geraken. is er de voorbije jaren niet van gekomen
|
Quote:
Jawattuhhh :woowoo: |
Hoogstwaarschijnlijk zal ik er dit jaar niet bij zijn.
|
Ik ga zaterdag,zondag wordt mijn zoon Tom 1 jaar :)
En de woertersee wordt dit jaar zonder golf,maar met het vliegtuig. :rock: |
@Mivw...met het vliegtuig?????maken ze die ook al bij veewee???? ;-)
|
Ik ben erbij hoor, geen probleem, we gaan denk ik woensdag of donderdag al. :rock:
ff knalluh daar, in belgie hadden ze nog Breezer peach en watermeloen :hug: die is er in NL al 2 jaar uit. dus ik red me daar wel. |
Quote:
dat is er in België ook al 2 jaar uit! ;) :D :rock: |
Heb er ook wel weer zin in :D
|
Quote:
:beer2: :puke: :giggle: ik heb er reteveel zin in!! |
JeeWeetje zal dit jaar ook wel heen gaan zoals gepland... en als het meezit ook ff naar das drag days daarvoor, da's 12-13 augustus! En... eindelijk weer eens luchtgekoeld hopelijk, kan niet missen!
|
Datum staat genoteerd, begin vast met de voorbereiding(sparen)
Zullen dit jaar nog eerder vertrekken om een mooie plek op de camping te krijgen. |
Quote:
ooooh?? dan was ie verlede jaar een jaar oud, smaakte prima :D weordt weer super daar, mag ff iets beter weer zijn dan in 2005 |
wij zullen der ook bij zijn dit jaar, voor het eerst..... we komen dan terug van onze trip van 6 weken.....3000 kilometer en Spa is onze afsluiten....en het spijlbustreffen is onze start..... :D :D
Gr. michiel |
All times are GMT +1. The time now is 22:04. |