![]() |
5X100 aanpassen naar 5X112
ik wil audi velgen gaan monteren heb alleen geen ruimte voor adapters, wie weet waar ik kan laten boren naar 5x112, wel een beetje in de buurt van brabant utrecht of zoiets :confused:
|
Marc van de Mivs kan dat voor je doen !
volgens mij Peter (sixpack) ook ! En ja tis niet mijn favoriet maar volgens mij kom je er met schuifbouten ook wel! |
peter net gebeld , moet toch bij marc zijn van mivw, schuifbouten klinkt ook niet echt stevig :confused:
|
nee is ook niet mijn oplossing maar ja het wordt gedaan he !
Maar marc kan je daar idd goed mee verder helpen ! heb je zijn nr ? |
Quote:
heb een post gezet op het gastenboek van mivw , heb z'n tel nr niet |
ga je niet redden met schuifbouten, die kunnen max 1-1,5mm per bout overbruggen, en het verschil van 100 en 112 is 6mm per bout
|
en wat gaat het kosten dat omboren?
|
|
Zal binnenkort ff bellen voor afspraak...
|
of misschien 4 setjes RH adapters op de kop zien te tikken, gaan ook van 5x100 naar 5x112 ;)
suc6 |
Quote:
tadaa Quote:
;) |
ruimte maken ;)
|
mm, niet scherp van mij...............maar dan toch, waarom zouden adapters niet passen, hele wereld rijdt ermee.
anders gelijk ff je wielkasten rollen :) |
misschien omdat de velgen die hij wil monteren al een lage et hebben, dan red je het echt niet met omrollen..
maar goed, alle bruikbare oplossingen zijn al aangedragen |
heeft meer met et feit te maken dat hij een air-ride heeft,hoe en wat weet ik niet maar die ruimte heeft ie gewoon weg niet.
|
Quote:
als ik adapters ga plaatsen dan kost me dat ruimte in de schermen, en kan de auto niet meer zo laag, heb de velgen nu binnen en wacht op een telefoontje totdat ze tijd hebben om te boren :spankit: :eek: en dan nog effe een afspraak bij bob maken (bss) dus kan nog effe duren voordat de auto klaar is! |
email adres man marc van mivw is marcnr1@hotmail.com
|
hmm ik heb gisteren een mal gemaakt om om teboren en ga dat hier op het werk zelf doen scheel weer 100 euro hihih
|
ik wacht even tot de jongens van mivw een gaatje gevonden hebben
|
All times are GMT +1. The time now is 10:40. |