![]() |
xenon verlichting op en golf 2
Weet iemand of het mogelijk is om xenon verlichting in een golf 2 te bouwen,
ik heb op dit moment ralley koplampen is mogelijk met ralley koplampen ? En zoniet welke koplampen zijn er wel geschikt voor ? :D |
Met rallye koplampen is het zelfs makkelijker, omdat deze al lensen hebben.
Je kan gewoon Xenon ombouw setjes kopen voor H7 |
ja kan met rallye.... Basval heeft het
|
Stijn heef het....in een doos :s
|
lol
|
Weet iemand wat xenon kost voor ralley lampen ?
|
Quote:
http://www.basval.nl |
dat wil ik ook nog een keertje in me auto bouwen xenon verlichting, maar andere veranderingen aan de auto gaan voor.
|
Weet iemand toevallig de kosten hiervan?
|
en hier is een mooie link voor ronde koplampen
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1277297 |
Ik neem aan dat hij hier op de foto zijn groot licht aan heeft staan want het is niet normaaaaaal fel.
wel vet. Golfjes worden weer geupdate naar de laatste ontwikkelingen van deze tijd. Is mooi om te zien. |
Quote:
Ga maar eens op de weg liggen vanavond.. Dan zijn alle lampen zo fel! :D (zonder dat ze grootlicht aan hebben..) |
Quote:
rallye koplampen zijn h2 kan je dan zomaar een h7 setje gebruiken zonder een andere lens nodig te hebben?!?! |
Quote:
als je zijn post leest, zie je ook dat dit z'n normaal licht is, want grootlicht heeft hij op het moment nog niet. |
Quote:
sorry ik ben niet zo`n leeser als ik foto`s erbij zie staan :D:D Niet dat ie groot licht nog nodig zal hebben ;) ![]() dan vind ik ze van bas valkenburg wel erg minder fel dan die met ronde lampen. om maar ff een vergelijking te maken :D:D |
ligt ook heel erg aan de camera instellingen natuurlijk
|
nou ik kijk naar die foto zie ik dat je gelijk hebt :D
maar het blijft gewoons toer... als ik s`avonds op de snelweg rij en er rijd iemand met zijn xenon lampen op de andere rijbaan je tegemoet dan valt dat echt op je ziet ze al van ver rijden. en het is superrrrfel.. |
Quote:
iemand? |
Als je dr xenon in wilt bouwen dan moet je ze wel ombouwe, want voor H2 is geen xenon. denk dat je beter H1 er in kunt bouwen dan H7
|
Gewoon heldere Golf lampen kopen met een H4 xenon setje erin......
|
All times are GMT +1. The time now is 21:47. |