spiegel Audi 80
Ik ben dus voor m'n pa op zoek naar de linker buitenspiegel van n audi 80 uit '91.
Wie kan me daar voor een redelijke prijs aan helepen? Kan ook alleen t glaasje zijn, maar bij voorkeur de van binnenuit verstelbare spiegel. Bedankt alvast, Chris |
helemaal niemand?
|
k ben nog steeds op zoek, me pa rijdt nou al n maandje rond met royale barsten...wie kan hem helpen?
|
heeft er ook niet iemand gewoon t losse glaasje van de spiegel?
|
help help!
|
Ehh,... gewoon even naar de dealer?
Zowieso weinig Audi-rijders hier ben ik bang. |
http://www.ronaldmorien.nl/ => hebben ze vast wel op t schap liggen
|
thx!
|
je gelooft t niet, maar ze hebben ALLES, ook buitenspiegels... rechts :D
en laat ik nou net de linker nodig hebben.... :mad: dus weer opnieuw gevraagd! toch bedankt! |
die dingen staan toch bij bosjes op de sloop??
en anders www.audiforum.nl |
staan hier op de sloop nog wel 2 audi 80ers met linkerbuitenspiegels...moet je effe naar alteveer rijden (groningen)
|
Of Menace gaat even naar die sloop, haalt zo'n spiegel en gaat even bij deze jongens langs
Te goed voor deze wereld? |
Quote:
maar meestal zijn die niet van binnen uit verstelbaar geloof ik, en blijkt dat t mechanisme ook stuk is... k kijk effe op t audi forum, thx |
Schaap-bron in Joure levert wel opplak-spiegelglaasjes
Jens |
ja, maar t mechanisme heeft dus blijkbaar ook een flinke optater gehad en werkt niet meer naar behoren. toch bedankt ! :D
|
Quote:
Hahahah nee hoor moet daar ook nog wel es langs dus als ik wat mee kan nemen moet breadfan maar n PBtje achterlaten... is altijd wel wat te regelen. |
Mag 'n slotje op!
Danku. |
All times are GMT +1. The time now is 06:36. |