stond bij een boer op ZOLDER voor 5 jaar
en nu bij ons voor apk keuring en in orde maken .is nog zijn eerste lak en helemaal origineel :eek:
jammerlijk genoeg komen er 15inch ats cup velgen onder .daar gaat een originele hollandse 75er |
titten tacho enkelt km teller golf mk1 rally grille |
Jammer ,ieder zijn eigen smaak,zou verboden moeten worden :);)
|
Mooi exemplaartje, ziet er zeer goed uit voor een '75er!
Jammer dat ie niet zo mooi origineel blijft... |
Gaaf ding
|
Zekers een mooie golf 75er
|
76ér.. en al sinds 1986 van de huidige eigenaar...
Niet in 't GAIK systeem bekend met z'n apk,.. dus een gevalletje zoals mijn N ooit was: Lekker in winterslaap! Kan je de eigenaar geen ATSén ombinden en op 't ijs zetten, en wachten op de dooi? |
Als t bij de velgen (en evt. verlaging) blijft,
vind ik t niet eenz zo'n ramp... Zo lang die grille er maar niet inkomt! |
leuke auto, maar zijn 75'ers geen swallowtails dan?
|
Superding je moet soms gewoon mazzel hebben, wel aan de grond met die golf he?! Hehehe
|
Quote:
't is ook een 76ér... |
Quote:
Na augustus 1975 niet meer, dus deze ook al niet meer... maar leuk ding, goede kleur ook, hoop dat het bij de velgen blijft maarja dat gaat volgens mij nooit goed, loopt toch aan als de ziekte? ATS Cup heeft toch een ET van 25? |
Quote:
28. ;) Dat is teminste veel voorkomend onder golf 1 met ats. Heb het zelf ook. |
Quote:
Ah, even overheen gelezen... :redface: |
mooi exemplaar :) have fun with it!
|
is nie van mij .
deze meneer bijk wie die op zolder stond ,heeft een dochter welek net der rijbewijs heeft .en daar is ie voor |
Quote:
Aftroggelen Serge, ruilen voor een golf 2 oid, iets nieuwers, daar geeft ze vast meer om. |
een bod van 1500 zal nog niet genoeg zijn .......................misschien 15 kamelen :D
|
simpelweg afkeuren, en haar dan vervangend vervoer regelen omdat ze (of ist een hij) zo aardig is... :D
|
All times are GMT +1. The time now is 04:31. |