nieuw project retro hans M.M.W.V patrick kever
ok ok vandaag bij mijn grote vriend robbert jan geweest de einzer proberen op de bergingswagen te krijgen en zie het resultaat!!!
mijn einzer gaat namelijk naar patrick kever om daar het een en het ander aan te passen. heb namelijk spoorverbeders van 2.5 cm gekocht voor m,n bbssen maar dat past natuurlijk niet.daar heb je dus een vakman voor nodig.Patrick dus!!! Dus als het mogelijk is gaan m,n randjes er uit en moet het wel passen. En bij leven en welzijn gaat patrick ook nog eens een groupe a uitlaat voor mij maken.een look alike wel te verstaan. Hou jullie wel op de hoogte en las dat patrick foto,s zal plaatsen. Groeten hans :rolleyes: :rolleyes: |
Hansie bel me morgen ff over naafdeksel..............
|
wat gaat er nu precies gebeuren? iemand gaat de slijpschijf in je kassen zetten en de plastic verbreders er weer over of wat?
|
euh ja er wordt gewoon ruimte gemaakt dus het plaatwerk wordt denk ik ingekort?en weer vastgelast!
en dan gaan de randen er weer gewoon om heen.Patrick zal het allemaal wel uitleggen ik heb er niet zo veel verstand van!Maar het zal wel goed komen. Je zal het wel zien! |
de bedoeling is om de wielkastranden er uit te zagen en dan door te lassen... :eek:
zelfde als in de thread van robertjan007 "Restauratie MK1 (wish me luck) Hahaha" het is natuurlijk mooier om de kunstof lijsten eraf te laten maar dan moeten de wielkastranden opnieuw gespoten worden dusssss.... daarom wil hans om de kosten zo laag mogelijk te houden, daarna de kunstof randen er weer overheen te zetten............. maar omdat je altijd wel wat tegenkomt als je de kunstof lijsten verwijderd, ook in dit geval dus... :redface: lijkt t me verstandig om es even te overleggen wat we gaan doen...!! ;) groeten p@trick :D :D :D :D |
Quote:
Hans.... zucht... Hoe lang ken je mij nou al... en dan schrijf je nog niet robbertjan met 2 B's!!!! :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:16. |